All aktivitet

Denne nyhetsstrømmen oppdaterer seg selv   

  1. I dag
  2. Tror de fleste vil få litt problemer med å bestemme seg for hvilken modell de syns er finest. I grunn jeg også. Mine Topp 5 må vel bli noe sånt. Vet ikke om jeg skal si det er i riktig rekkefølge, men.. Kanskje? 1: E38 Facelift 2: E34 3: E39 Facelift 4: E31 5: E9x LCI M-Sport/M3 "Honorable mentions" til M6 Gran Coupe, F1x M-Sport/M5, E6x M-Sport/M5.
  3. Yesterday
  4. Hva snakker du om? Pre-face E39 med Style 33 felger er jo det feteste som finnes! Spessielt med oransje blink!
  5. Syns den har et snålt utseende, sykt smale hjul og jævla irriterende lys når du møter på de eller har de bak deg
  6. Driver ikke stort med 4x100 igrunn. Jeg kjøper felger etter "behov" da jeg har to biler med 5x120 (e36/e46). Har dog et sett RS005/006 jeg gjerne kan bygge om om det skulle vært av interesse.
  7. Skjønner ikke hvorfor alle er så lite fan av i3. Synes den er tøff, jeg Er nok mange som automatisk gror hat mot den fordi det er en elbil. Menmen, smak og behag selvsagt. 2-serie AT fikk også mye pepper pga FWD, men synes den er veldig pen i forhold til konkurransen i sin klasse.
  8. Jeg skal selge den,så du har fortsatt mulighet,hehe😊Snuser litt på nye 5 serien,ny M3 eller M4. Så nye 8 serien på nettet igår,og ble litt giret på den også😎 Nei har egentlig ikke gjort så mye. Byttet til M5 LCI grill,M-Performance diffuser bak, M-Performance leppe foran,burger luftinntak,folie i bilens farge på krom dekslene på side skjermene forran samt kromen på dørhåndtakene og bare holdt den vedlike. Liker å ha ting på stell når det kommer til service og vedlikehold. Er kun jeg som bruker bilen frem å tilbake til jobb.,Verken kone eller dyr kommer i nærheten av bilen min. Tror jeg har hatt folk i bak setet 2 ganger på 2 år,hehe😎 Jeg personlig elsker bilen,og gleder meg hver dag til å kjøre den,Men tror det er på tide å la noen andre få oppleve den samme gleden jeg opplever hver dag😊
  9. Stemningsbilde min e39 og kompis sin e46 320D. Følger folk fortsatt med på denne tråden? 🤔
  10. Da kommer det endelig noe jeg har ventet lenge på! M5 sidespeil fra GS som jeg kjøpte fra en venn på E39 forum Norge 😊 Må få lakkert dem i bilens farge når jeg er tilbake fra studiene Speilene har varme og el. justering, men ikke autofold dessverre..
  11. E39 preface er helt forferdelig å se på, men e39 facelift er helt nydelig! Liker også e6x godt, og e34/e32 (så lenge den har hvite blinkers) er også helt topp! Jeg er veldig glad i E46 facelift også
  12. Trur ikkje eg har høyrt om E30 med S54 og kompressor godkjent her i Norge Isofall so e da ganske imponerande Uansett, da e jo klart ein kan justera ned effekten i ein motor for so å "trimma" den opp igjen til original effekt, men i svaret eg fekk frå SVV stod da tydelig at da ikkje var lov. Men so du seie so ha jo dei forskjellige stasjonane rundt om i landet sine eigne tolkningar av reglane sine. Faktisk litt utruleg at dei i 2017 fortsatt ikkje ha greid å få i orden eit system so gjer at reglane e like for alle. Sjå berre på trafikkstasjonen i Haugesund og gjengen på Karmøy
  13. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97353031&fks=97353031 Fullspekket utgave av en compact. Masse utstyr. Skivebremsbakstilling. Står uten skilt. Noen utbedringer med påregnes. Se annonse. Kan selges med is turboprosjekt motor med 525 girkasse. Prisant bla pga utstyr og bakstilling, 10000kr Kontakt meg på 40071967 ved interesse
  14. Enig i E85 og E31. Ellers vil jeg også føye til E36 M3, E39 og F1x som de jeg mener er de mest harmoniske å se på.
  15. Jeg ble litt inspirert av tråden Styggeste BMW-modellen noensinne, men tenkte at den kanskje er litt negativ og at det er mye mer spennende å snakke om de 5 fineste BMW modellene som er bygget og ikke minst hvorfor. Dette blir naturligvis ganske subjektivt og hvilke modeller som er de fineste varierer også med dagsformen (i alle fall for min del)... 1. E9 (1968-1975). Designet er bare så fantastisk BMW og det er nesten utrolig at modellen er en videreutvikling av den mildt sagt uskjønne 2000 CS. Lav, stort glasshus, langt panser og en snerten rumpe. E9 har det hele i tillegg til en fantastisk M30 rekkesekser. E9 var også BMW modellen som for alvor gjorde meg interessert i BMW. 2. E24 (1976-1989). Dette var etterfølgeren til E9 og BMW ga oss bare mer av det samme, men designet var betydelig "sintere" og det var også fartsressursene (spesielt som M635CSi). Det er alltid noe særlig når man ser en pent vedlikeholdt 6-serie av den første generasjonen. Sharknose, utbyggede hjulbuer og dobbel eksos ut på midten bak. Kan det bli mer sexy? 3. E85 (2002-2008). Dette var den første Z4 generasjonen og klart finere enn etterfølgeren E89. Modellen ble bygget i USA, men den er teknisk basert på E46 og kjøreegenskapene er fabelaktige. Jeg tenker at spesielt 3.0Si med 265 HK uten tvil er en fremtidig klassiker sammen med M-modellen. Designet er Chris Bangle's visjoner når det er som best. 4. E46 (1998-2006). Jeg har alltid likt E46 og spesielt som facelift (det spiller ingen rolle om det er sedan eller touring). E46 er fra en tid da 3-serien stadig var relativt liten og det gjør at den går bra selv med en av de små rekkesekserne (M52 eller M54). Som 330i med 231 HK, M3 med 343 HK eller M3 CSL med 360 HK er denne modellen også en klar kandidat til å bli en fremtidig klassiker. 5. E31 (1989-1999). Dette er så langt den eneste 8-serien og du verden for en fremtoning modellen har selv idag. Det handler om "presence" på høyt nivå også selv om vi sammenligner med langt nyere store coupér fra både BMW og konkurrerende bilmerker. 840Ci med M62 motoren er den beste, men det er 850CSi modellen med S70 V12 motoren alle snakker om. Alpina bygget egne varianter av modellen og som B12 5.7 (57 bygget) blir det nesten ikke mer imponerende før vi snakker om langt mer moderne GT'er.
  16. Passerte vel 400 mil nå i helga, + 20 mil Søndag, så man får kjørt litt, og det er bra
  17. Fjerna folien som var rett foran på fangeren. Regner med å få på plass alt sammen denne uken, men har kjempelyst på M Performance endestusser i karbon nå 😐 De er mye større enn de standarde i krom Hehe, det skal jeg få gjort
  18. mye fint arbeid! Kun sett di siste sidene
  19. kunne prøvd å justert litt ned foran og bak å sett hvordan det blir? dette temaet er det veeeeldig mye meninger om hvordan man synes høyden på en bil "skal" være
  20. Kjørte forbi så da måtte jeg stoppe og ta et bilde... Har vært en liten utvikling, kan man si
  21. Spot on med høyden nå ja
  22. takk er ikke noe man ser hver dag det nei
  23. rød lampe indikerer dårlig oljetrykk. Bra bilen er sendt inn, kan være 100 forskjellige ting
  24. Av de to dere prøvde, så bygger X1 på tverrstilt motor. Mens X3 har langsstilt motor og BMW-dna`et. Godt dere fikk merke forksjellen. Langsmontert motor og 60/40 kraft prioritert bakhjulene, merkes i form av hele kjøreopplevelsen. X1 taler for mye lavere pris, tidvis bedre innvendig plass og samt at dine foreldre kanskje ikke bryr seg om det er en tverrstilt motor med haldex system. Men jeg hadde ikke gått for noen av disse. Jeg hadde valgt en E70 X5
  25. Spottet dere på vei hjem(antar jeg) Så flott ut med e30en bakpå. Ikke gale forbruk min 528ia bruker kanskje 0,8 på langkjøring om jeg tar det pent.
  1. Last inn flere aktiviteter