Gå til innhold

Fotoboksvarsel på 2011 navi pro


Anbefalte innlegg

Noen som har en grei oppskrift på fotoboksvarsel med lyd på BMW navi 2011 Pro.

Har laget isofil av orginal cd'n.Men man må vel laste ned fotoboks varsel fra frx tomtom.

Skal disse filene døpes om??

Hva heter mappen som filene skal inn i.

Har sett noen har fått lyd på fotoboksvarsel.? Noen som har tips ?

Laste ned frx gry's stemme fra tomtom siden.?

Alle tips mottas med stor takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut denne siden

http://pimp-my-nav.com/

funker som bare det på nyere idrive med DVD slott. Brukt det selv på 2011 BMW pro. kartene. Men lyd får du ikke. Tror det er en litt større jobb skal du ha det.

har du en iso fil av kartene er det veldig enkelt å bruke det programmet.

Hvordan fungerer programmet? må du legge inn ett og ett kamera?

Lurer bare på hva slags mappe kameraene skal inn i.Laster jo ned dette fra tomtom siden.

gidder ikke kjøpe et program liksom.

Men takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte programmet Pimp my nav :D .La inn et og ett kamera det vil si 30km/t 40km/t etc.greit program.Hoppet over kjøp av ultra iso.

Driver og lager iso fil nå.Men kan se ut som jeg må ha programmet ultra iso ser ingen fremdrift.

Noen andre som kan bekrefte at jeg bør ha dette programmet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferdig ISO fil med versjon 1-2011 med fotobokser til Navi proff (E60) som fungerer :) Noe sted man kan laste opp store filer gratis? 2-3 GB mener jeg den er. Om du ønsker det :)

Den må brennes på en DVD+R plate. DVD-R fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferdig ISO fil med versjon 1-2011 med fotobokser til Navi proff (E60) som fungerer :) Noe sted man kan laste opp store filer gratis? 2-3 GB mener jeg den er. Om du ønsker det :)

Den må brennes på en DVD+R plate. DVD-R fungerer ikke.

Supert :mrgreen: Min fil er på 2.1GB.

Men hvor kan man laste opp filer??

Med https://www.dropbox.comkan du dele filer enkelt.

Men tror det er en grense på 2GB

Noen som har et supert forslag til enkelt og dele en stor fil.

Mail serveren får sikkert hikke om man sender der.

MSN har sikkert en begrensning også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ultra iso finner man enkelt på nettet. Veldig enkelt å legge inn fotobokser. jeg bare lastet ned fotoboksfilen fra tomtom forum Norge: http://tomtom.nystul.no/forum/index.php ... b7b32e5b95

finnes flere programmer som kan konverterer til forskjellige poi formater, så man trenger ikke legge inn en og en poi. Finnes forresten mange fine poi databaser der som man kan bruke. Funker som bare det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ultra iso finner man enkelt på nettet. Veldig enkelt å legge inn fotobokser. jeg bare lastet ned fotoboksfilen fra tomtom forum Norge: http://tomtom.nystul.no/forum/index.php ... b7b32e5b95

Jada har lastet ned denne for lenge siden.Er klar over at det er enkelt.Men hva heter mappen disse filene skal inn i.

Hjelper ikke og skrive at ting er enkelt.Man må svare på hvor den skal...hva slags program du benytter.

finnes flere programmer som kan konverterer til forskjellige poi formater, så man trenger ikke legge inn en og en poi. Finnes forresten mange fine poi databaser der som man kan bruke. Funker som bare det....

Tja jeg trenger forslag til til disse mange programmene.Har kjøpt ultra iso også kjøpt pimp my nav.Problemet er at den starter ikke og lage isofil.

Programmet rører seg ikke 1mm etter at jeg trykker lag iso fil.Ja da, ventet lenge nok tror jeg.I alle fall en natt

Muligens noe hikke med min pc.aner ikke. Men problemet er at lisensen på pimp my nav er parret i hop med med denne dritthaugen av en pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...