Gå til innhold

Mering's E90 - Nye bilder side 15.


Mering90
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen til min prosjekt-tråd av min BMW E90 318d 2006 --> Black Sapphire.

Sideinnhold:

Side 2 - Motorinformasjon

Side 3 - M6 Felger

Side 4 - Dynavin - Photoshoot

Side 5 - Priser på E90

Side 6 - Polering og info

Side 7 - BMWCCN-treff og Photoshoot

Side 8 - AG HD Wax (med film)

Side 9 - Innkjøp av M3-Front og skjørt

Side 10 - Bilder av front

Side 11 - Senk montert

Her er hva som har blitt gjort med bilen:

- AC-Schnitzer frontleppe --> Skiftet til M3 fanger.

- AC-Schnitzer bakrutesenker

- M6-felger

- Skiftet pærer rundt hele bilen, inkludert skiltbelysningen.

- Nye baklykter / Smoked blackline

- Sortlakkerte nyrer i front.

- Sort/hvite emblemer rundt hele bilen.

Hva som skal gjøres:- Installere Lamin-X lyktefilm i front

- Soting av ruter

- Senk

Slik ser den ut nå (mars 2011)

c5p37f8h9axrupetzzhh.jpg

Jeg kjøpte bilen i juli 2010,da den hadde rullet ca. 60.000 km og jeg tenkte da å lage drømmebilen!

Jeg kommer til å legge ut bilder her slik at dere kan komme med innspill og forskjellig til å gjøre denne bilen fin.

Et par bilder av bilen fra da jeg hentet bilen:

kir6pecmgs59oml3thby.jpg

g1rdpl01rwzt1mo1vanq.jpg

Det første som blir gjort er å skifte ut lykter, emblem og grill. Etterhvert er planene 19" felger, senkesett og tonede ruter.

Update 04.02.11

Valget ble AC-Schnitzer frontlippe. Ble litt mer arbeid enn forventet å montere denne.. Måtte fjerne de nederste grillene som er ute i sidene, men etter litt arbeid sammen med brudern fant vi raskt ut hva som måtte gjøres..

Slenger med litt bilder av en lang arbeidsdag:

fkeyo9ce4h3b74wyyo0y.jpg

Av med frontfangeren.. Skifte litt pærer i både nær- og grøftelys i samme slengen.

8o5dkbbwfl19lautjbnf.jpg

wtfc3t5r78wzbs91zmus.jpg

Fronten på plass:

pui5018q40911r1r72va.jpg

Update 19.02.11

Måtte prøve bilen med sommerfelgene som jeg fikk kjøpt av BMW318TDS96 her på forumet. Bildet taler for seg selv:

fmzqhi1mblcp25bj8gnb.jpg

Det neste her etter blir vel senk og toning av ruter! Er usikker på hvilken senk jeg skal ha enda. Det står mellom fult senkesett eller bare nye fjører. Hva tror dere?

Update 29.05.11

Her er link til en video jeg filma etter at jeg behandlet bilen med HD Wax - Her er filmen fra HD Wax!

http://vimeo.com/24377933

Fin vanneffekt? 8)8)

Update 12.06.11

Da har jeg endelig fått senket bilen.

Les mer på side 11 - KLIKK HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med en finfin E90! Har selv 318d (136HK Chippet til 175HK hos ESS) og er strålende fornøyd med den!

Min personlige mening er at svart BMW ikke kler svarte nyrer(grill), de blir helt borte! Ellers så vil jeg varmt anbefale deg å høste MYE inspirasjon på dette forumet: http://www.e90post.com/forums/forumdisplay.php?f=3

Lykke til med moddinga, ikke gi deg før kontoen er tom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gratulerer med en finfin E90! Har selv 318d (136HK Chippet til 175HK hos ESS) og er strålende fornøyd med den!

Min personlige mening er at svart BMW ikke kler svarte nyrer(grill), de blir helt borte! Ellers så vil jeg varmt anbefale deg å høste MYE inspirasjon på dette forumet: http://www.e90post.com/forums/forumdisplay.php?f=3

Lykke til med moddinga, ikke gi deg før kontoen er tom!

Du sier at svart e90 ikke kler svart grill.. Du sier noe, men gud hvor rått det ble! Skikkelig bad-boy... Fikser bilder etterhvert som jeg får tatt noen nye. Har tenkt å kjøpe Ac-Schnitzer frontlippe av M-Tuning nå, da de selger denne for bare 4.5k ferdig lakkert... Er det noen som veet om dette er en grei pris på denne lippa? Har også sett på bakrutesenker til en billig penge shos samme personen.

edit..

her er bilde av baklyktene ferdig montert :)

Smoked Blackline fra M-Tuning

pv4llhue00akp4myqnsf_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Veldig sjeldent øyelokk blir noe pent. Vanskelig å se på et så mørkt bilde, men legg gjerne ut bilde i lyset. Selvfølgelig er det smak og behag da. Men blir nok veldig bra når du er ferdig :)

hehe smak og behag! Det er som Brunsame sier at det setter kanskje litt badboy preg på bilen..

Skal ut å ta litt bilder en dag.. er litt forskjellig jeg skal gjøre på bilen nå når våren kommer!

synst d såg kult ut jeg!:) fikk litt bad boy over seg.. ikkje normal pappa bil liksom!:) Stå på mering. Dette kan bli lunt!:D Skal hilse fra malinils_like_big_but å sei han liker bilen din, men litt mindre fart over øklakulen er ikkje å forakte:s

Malinils kan gå å ta sej en bolle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...