Gå til innhold

Yngves E91 325i


Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

Dro til Oslo igår og hentet meg ny bruksbil, nærmere bestemt en E91 325i.

Høydepunktene med bilen er bensinsekser, manuell kasse, sportsunderstell, sportskinn og navi pro.

Har ikke planer om å gjøre så mye med bilen, men vurderer shadowlinelister, blackline lykter, coilovers, felger og m-sport fangere.

325i merket skal selvsagt fjernes. ;)

Er det noen som vet om det går an å sette kun den fremste takluka i "rånestilling"?

7Medium.png

1-2.png

5-2.png

6-2.png

2-2.png

3-1.png

4-2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer igjen med en veldig fin bil :) Ut i fra bildene så ser det ut som du har riktig utstyr også. Viktig med stor navi, føler det mangler noe på alle E9x uten navien, også er jo panoramatak herlig. Ser du har sportstoler, det er den store sorgen med min 325 at jeg ikke har sportstoler :(

Liker forøvrig planene om Blackline og M-sport, bare Blackline lyktene i seg selv løfter bilen mange hakk synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige tilbakemeldinger. :)

Lars89: Det ser ut til å være en rimelig skjelden kombinasjon, dette var den eneste e91 325i på finn som ikke hadde x-drive og/eller automat.

Jeg er andre eier av bilen og det var ei dame som kjøpte bilen ny. Rimelig sprekt av hu å gå mot strømmen og bestille ny bil med bensin og manuell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånne felger jeg har kikket på til min, er så råe de felgene der. Men jeg er jo så konservativ at jeg har til nå beholdt de orginale 17" fordi de er så comfortable å kjøre på :roll: Men man skal jo lide for skjønnheten er det ikke det man sier :)

Åssen årsmodell er bilen forøvrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...