Gå til innhold

BMW Z-Treff #Lørdag 30. Mars Påskeaften!#


Lennyzcoupe
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen av dere som kunne tenke dere å prøve å få til et møte i påsken. Da tenker jeg felles oppmøte, så en kjøretur helst på noen litt gøye veier. (eksempelvis gamleveien til voss) Og et stopp på turen til kaffe/en matbit. Litt bilder osv. For så å fortsette turen til avtalt ende stopp.

Jeg vet at dette muligens er litt kort varsel, men er verdt et forsøk. Hvis noen kunne ha interesse av dette, hadde det vert fint med litt innspill. Alt fra dato til hvor turen kan gå. Jeg håper det er flere av dere som kunne tenke dere å være med på dette. Det hadde vært utrolig gøy å samle en gjeng med Z-biler å hatt en tur sammen. En offisiell åpning på sesongen. Forhåpentligvis med påskesol og solbriller.

Jeg tenker i første omgang på Bmw Z-biler. Z1, Z3, Z4 og Z8. (Kjører du en annen roadster/sportsbil kan jeg aldri tenke meg at noen blir sur om du stiller heller.)

Kom med innspill!

Jeg tenker felles oppmøte en plass i BERGEN!

Her er fire alternativer til dato.

Lørdag 23. mars ----------------------

Søndag 24. mars Palmesøndag (Helligdag)

Lørdag 30. mars Påskeaften

Søndag 31. mars 1. påskedag (Helligdag)

69etvvsxrnfj0ovo4267.jpg

Mvh Lennart :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett med! Sikkert lurt å ta det på en helligdag. Hvor langt tenker du/dere å kjøre da? Vi er jo ikke så mange Z-biler så det hadde vært gøy å få med alle som har sjangs i Norges land, men da kan vi ikke bare ta en kjøretur til den lokale kebaben liksom :P

Bra. Ja, sikkert smart med en helligdag som du sier, men tenkte jeg kunne vente litt med å spikre en dato. Slik at forhåpentligvis flere kan melde sin interesse, å det passer for flest mulig. :mrgreen:

Helt enig med at det ikke bare kan være en liten tur. Kom gjerne med forslag på ruter vi kan kjøre. Så kan vi legge ut noen alternativer. Kjenner på meg at dette kan bli KONGE! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er med på dette, spørs bare litt på dato. Hvem av z folket skal på e30meet?

Ok, vi prøver å få med flest mulig folk. Så kom med noen datoer som passer da. Så prøver vi å fikse det på best mulig måte. :D

Jeg og SV90 skal være med på MODBALL i sommer så blir ikke e30meet på oss. Jeg har forstått at StigJ skal være med på det, det er alt jeg vet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...