Gå til innhold

Nytt medlem!


Coupè
 Share

Anbefalte innlegg

Det var meningen å gjøre det slik, og det irriterer meg også at det ikke er slik. Det var en som begynte å programmere løsningen (og brukte alt av innlogging og brukerdatabaser fra forumet), men han er en svært opptatt mann, så det gikk så tregt med ham at det ble for lenge å vente. Han begynte i februar/mars eller noe slikt, og nå er vi i august, så ja...

Jeg hadde likt å ha det han programmerer oppe, for jeg har sett det halvferdig, og det ser ganske bra ut. Det er basert på en side per bil, med masse info man kan fylle ut (type, år, motor, merke etc.). Så hvis det skulle bli ferdig en gang, så får man heller forsøke å implementere det da. Da vil det være forumdatabasen som blir gjeldende.

Hvis noen av dere har kunnskapene som kreves (PHP/MySQL), og for mye ledig tid, så må dere gjerne gi beskjed. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og mekker litt selv nå, og det kan se ut for at det kaaan gå greit, men PHP-kunnskapene mine er ganske begrensa. Vi får se... :)

Heisann!

Bruker du php-nuke fra: http://www.nukenorway.no/index.php

den er ganske enkel å bruke, selv om kodinga er helt rævva, men det har ikke så mye å si om du ikke selv skal gå inn og redigere. Altså det er jo masse redigeringsmuligheter som er veldig enkle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Dette er phpBB. Vet at PHPNuke har gallery-modul, men det har vært utrolig mange sikkerhetsproblemer med PHPNuke. Dessuten er det basert på at hele sidene ligger under PHPNuke, slik at det blir som en portal hvor alt administreres og gjøres via PHPNuke, og det liker jeg ikke... Her er forumet bare et forum som er implementert i de eksisterende sidene.

Menmen. Vi får se. Har fått ting opp å gå, men har litt trøbbel med rettigheter. Vet ikke om det går an å få det til skikkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hjerne hørt denne historien fra Autozentrum sin side, Ikke fra en som ikke vet hva han snakker om,Ikke vondt ment!

Racing-kasse hmm? Tror ikke det. :lol:

Her er det noen missforståelser!.

Sånne historier kan svartmale firmaer uten at de får en mulighet til å rette opp missforståelsen.

I dette tilfele Autozentrum :!::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...