Gå til innhold

Jeg går nå over til fienden.


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

HER NEDE HAR JEG LIMT INN EN LITEN DISKOSJON MELLOM MBENTUSIAST. HVA DE MENER ELLER IKKE HELT DET MEN HVIS NOEN VILL LESE SÅ KAN DEM DET OG VIS DU ER SÅ INTRESSERT TIL Å LESE RESTEN KAN JEG GODT SKAFFE DEG DET ÅÅÅ. :lol:

skrevet av en tidligerer Mb eier.

Mine dager med MB er nå inn til videre talte. Min kjære 91' 2,5-16 er nå solgt til en heldiggris fra trysil. Var stor respons på bilen, fikk det jeg forlangte- og det anser jeg nærmest for mirakuløst i ett ellers ultratregt bruktbilmarked.

Da behovet for st.vogn har meldt seg, ser det ut til at en BMW E36 328i Touring 96' blir neste bil. Skulle gjerne holdt meg til MB, men i dette segmentet har "fienden" overtaket i kjøregledeavdelingen.

han for svar fra en mbeuntusiast.

FYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!

SKAM DEG

Men velkommen tilbake skal du være når du finner ut at det ikke var så moro likevell.

har du ikke noe alternativ?

Skrevet av ////////////AMG POWER som kalles ///M power her(meg) :lol: .

BMW E36 328i Touring 96' er råå bil... tro meg

Jeg synes ikke at det er skam, å kjøpe BMW.

Biiimer er kul

DEN nye 6serie,

Og M6 som kommer ut snart vill trolig kunkurere med CL55 AMG

Skrevet av en anen registert bruker.

Lykke til. Håper du blir fornøyd med valget.

neste bmw jeg kunne tenkt meg er E36 325TDS stasjons vogn.

helst i knall rød farge. den syns jeg er fin!

det skulle stå "eneste" og ikke -neste

meg ///Mpower

E36 SER FIN UT I RØD med M3 styling ja

1dsc_1576-med.jpg

fra en Mbentusiast til meg:

synes du seriøst at BMW er fin

fra en mb entusiast:

Kebabracer!!!!!

Skrevet av En venn av meg.

Bmw er jo kule biler da.

Jeg liker Bmw Og Mercedes.

Tror ikke man skulle kalle en M5 for en kebabracer.

3 serien er vel populær blant utlendingene, dårlig gjort av dere å kalle den for kebabracer.

Da dette blir siktet på oss.

Skal ha meg en E36 325 94-95 modell.

Og neste blir C124 93-94 modell

///Mpower:

njadve skrev:

synes du seriøst at BMW er fin

ja BMW har jo fine biler, men de er mer agresseive utsende, hvis du ser fronten til den bilen du kan merke det.

Den virker veldig agressive.

Jeg er MBentusiast det betyr ikke at jeg hater BMW.

Skrevet av en aktiv bruker på mbentusiast.

Forøvrig lurer jeg egentlig litt på om han tenker på "kebabracer" som en bil til en som liker kebab!? Isåfall er min 90-300TE en kebabracer hver gang jeg er på kongsvinger! (finnes ikke god kebab i bergen!!!)

Må si at det er en jævla god bil til å cruise ned på snackbar'n og hente med seg 2-3 kebaber for å ta med seg hjem for å spise! (ikke 2-3 til meg alene da.. )

Skrevet av en Mbentusiast:

En kebabracer er vel en bil som er populær blant våre nye landsmenn. En standard 3-serie er ikke nødvendigvis en kebabracer. Men lakkert i rosa med checkerflagg bak, senket, 18"-19" kromma felger osv. ja da kaller jeg det kebabracer. Første gang jeg hørte utrykket, var av en venn av meg med pakistansk opprinnelse. Aldri om han skulle ha seg noen kebabracer... Så til alle dere som føler dere støtt av uttrykket kebabracer: Ha litt selvironi...

skrevet av en Mbentus.

Jeg liker ikke kebab. BMW's styrerespons og rekkeseksere liker jeg derimot veldig godt

Touringmodellene er vel heller ikke de mest atraktive blant ali, mustafa og vennene deres. Er vel mer mintgrønne og rosa cabber som ruler der i bakgården

skrevet av min venn:

Etterå lest et par innlegg her, skjønte jeg det at dere kaller kebabracer til bilene som er styla.

Det må jeg være enig i, har sett mange biler som er overstyla, de er virkelig stygge.

Men hvis en fra utenlandsk opprinnelse styler en bil og kjører den, ville alle som dere ha sagt kebabracer.

Men hva med en norsk fyr som hadde styla en sånn som dere mener og og hadde kjørt den.

Ikke kebabracer.

Dere hadde kanskje sagt Overstyla,stygg,ikke fin, Men ikke Kebabracer.

_________________

Skrevet av Mbentusiast:

AMG_BRABUS_CARLSSON skrev:

Men hva med en norsk fyr som hadde styla en sånn som dere mener og og hadde kjørt den.

Ikke kebabracer. ???

Joda, vær trygg. Kebabracer det også. Det er en stakkar her oppe på bygda som nettop har importert en lilla rieger extreme BMW 328i coupe. En ekte kebabracer. Han får gjennomgå han ja

_________________

Skrevet av MEG ///Mpower:

BMW i rosa farge finnes her i Oslo også, jeg tok en liten prat med eiern av han og AMG_brabus også var tilstedet, AMG_BRABUS har litt mer peiling om BMW enn meg og vi kunne kjennne igjen at bilen ikke var noe M# og M3 emblem var også limt skjeivt.

VI spør han kompis er det org M3 han sier ja, man kunne jo kjennnee igjen bilen ikke noe M3

Jeg selv kjører i en E36 og W210 avogtil W211, men mest så bruker jeg E36 synes kul bil og har ikke noe styling på den sånn at folkens skal kalle bilen min for Kebabreacer,har en M emblem bak og M3 bak lys men det fikk jeg i innskjøpet, når vi importerte bilen i 95

_________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Overrasker meg hvor moderate MB-guttabåis er i å kalle en BMW en kebabracer. Trodde det skulle være vill utskjelling, men de sier jo faktisk at BMWer helst skal være turkis eller rosa, og heftig styla for å være kebabracere. Det er slikt man kan være enig i. Irriterer meg når folk kaller -alle- BMWer for kebabracere...

... Men MB har kanskje litt av samme problemet som BMW. Mange nye landsmenn i begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...