Gå til innhold

Engleøyne til E36


becken
 Share

Anbefalte innlegg

Motor Technik as (tidl. BMWSpesialisten AS) selger angel eyes, så verkstedet deres burde jo kunne det der ganske bra, men de holder til i Skien.

Du har ikke fått med noen installasjonsanvisninger til settet ditt, da?

Det burde vel finnes. Tror ikke det skal være vanskelig å montere angel eyes. Prøv å få tak i veiledningene fra importøren eller noe slikt, så kan du enten prøve deg selv, eller gi alt til et verksted.

Fant litt info her: http://www.logun.org/AngelEyes.htm

... men vet ikke om det er riktig for ditt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har notert meg de i Skien....

Jeg fikk jo med en installasjonsveiledning, men det var så mye "bor her, kutt der, klipp, lim osvosv" at jeg tenkte det var best for bilen min at jeg holdt meg unna...hehe...dessuten bruker jeg den for mye til at jeg kan ha det som et evigvarende prosjekt...hehe...Å dra til verkstedet mitt med en beskrivelse er jo også et alternativ, selv om jeg foretrekker noen som har gjort det før...;-)

Linken stemte bra, ser ut som de jeg har kjøpt, selv om beskrivelsen jeg fikk med er litt annerledes....masse småbilder...

Dette er beskrivelsen jeg fikk, bare oversatt til kvasi-norsk...;-)

'>http://www.uucmotorwerks.com/html_product/styling/demon/E36_DDE.PDF

Her kalles det demon eyes, men det er vel det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forsøkt å ta en ringerunde. Vil tro de fleste kan gjøre det, men hvis det er mye slik "klipp og lim" greier, så tar det fort mye tid, og da koster det fort litt.

Her kalles det demon eyes, men det er vel det samme.

Angel eyes er gule, som på 5-serien, mens demon eyes er blåfarga. Det er forskjellen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare han ikke er for dyr så.....hehe....

Joda.....er interessert jeg....Er han i Oslo-området el??

Er ikke sikker om det er angel- eller demoneyes....for diodene er hvite...Skulle gjerne hatt blå dioder da...Bilen er arktisk grå...

Men ja...absolutt interessert....

Becken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

dette er pissenkelt....30 min! lyktene er enkle ä dele...angeleysen limes pä de smä glassene inni lykta...ledningene skjötes med parklyset...monteres sammen igjen! finito! ps.ikke bland glassene inni lykta!!da blir lysene helt mongo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...