Gå til innhold

Baklykter til E36....


becken
 Share

Anbefalte innlegg

Lexsus baklykter er fine, men det finnes også hvite baklykter til E36.

De er også ganske fine. jeg selv likte best Hvitebaklykter på E36, LexsusLykter er jo fin men jeg synes de kler ikke en BMW de er mer japssss.

Kompisen min har Lexsus bak bilen sin, synes ikke de er så råå nei, ikke rart i at han har harri styling på den.

jeg har M3 baklykter de kler en bmw'en best.

Men alle har jo sin en egen smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at baklyktene til Lexus passer på E36...

Stemmer det, i såfall hvilke og hvor kan man få tak i disse??? Anyone?

Det er vel ikke slik at originale Lexus baklykter passer til E36, men man får lykter laget for E36 i "Lexus style".

BK36C-1(9)_small.jpgBK36C-1_small.jpg

Jeg tror både GS Bildeler og Motor Technik kan skaffe disse.

PS: GS Bildeler gir rabatt til BMWCCN-medlemmer. 15% tror jeg det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det der....kjører jo "hvitt" foran, så da er det vel penest å følge opp stilen bak også..

bmw1.jpg

Men Lexus-lookalike-lyktene er jo kule de og, synes jeg...men kanskje det blir bedre med hvitt ja...litt enig...og veldig usikker....dyrt å kjøpe begge for å prøve...hehe...

Er det harry å legge på krom på speilhusene???...gjorde det i helgen...har ikke tatt nytt bilde da...(sideblinkerne er hvite nå også)

Ps. Hvorfor har ikke jeg fått mail om de andre svarene på denne tråden her???...*grr*...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det der....kjører jo "hvitt" foran, så da er det vel penest å følge opp stilen bak også..

Men Lexus-lookalike-lyktene er jo kule de og, synes jeg...men kanskje det blir bedre med hvitt ja...litt enig...og veldig usikker....dyrt å kjøpe begge for å prøve...hehe...

Personlig liker jeg best hvite/røde vanlige normale lykter, men det er jo smak og behag. Mange er motstander av Lexuslykter på annet enn japsebiler, men det er også smak og behag. Kjøp det du synes er penest. Finnes mye bilder av begge deler. Eksempel finner du her.

Er det harry å legge på krom på speilhusene???...gjorde det i helgen...har ikke tatt nytt bilde da...(sideblinkerne er hvite nå også)

Harry og harry, tjah. Smak og behag det også. I noen tilfeller synes jeg det er kult, i andre ikke. Bilen jeg linka til over har det også...

Ps. Hvorfor har ikke jeg fått mail om de andre svarene på denne tråden her???...*grr*...;-)

Det er jeg ikke sikker på. Du valgte "Varsle svar på dette temaet" da du skrev innlegget?

Jeg vet at det var problemer med mailvarslingen i forrige versjon av forumet, men jeg har oppgradert forumet til siste versjon, så den feilen skulle vært borte. Mener jeg gjorde det den 7. eller 8. september, altså før det første innlegget ditt i denne tråden. Men du er helt sikker på at du ikke har fått mail? Du vet at nye innlegg kun varsles på første nye innlegg frem til du har vært innom og sjekka mens du har vært innlogga? Da først får du mailer igjen på eventuelle nye innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk det iallefall avgårde mail.

Sep 16 15:17:47 velocity qmail: 1063718267.245610 new msg 96525

Sep 16 15:17:47 velocity qmail: 1063718267.245692 info msg 96525: bytes 1273 from qp 32531 uid 504

Sep 16 15:17:47 velocity qmail: 1063718267.338377 starting delivery 167942: msg 96525 to remote [sensurguden her, ja]

Sep 16 15:17:47 velocity qmail: 1063718267.338450 status: local 0/10 remote 2/20

Sep 16 15:17:47 velocity qmail: 1063718267.956625 delivery 167942: success: [sensurguden igjen]_accepted_message./Remote_host_said:_250_Ok:_queued_as_76A0C78E6B/

Sep 16 15:17:47 velocity qmail: 1063718267.956942 status: local 0/10 remote 1/20

Sep 16 15:17:47 velocity qmail: 1063718267.956967 end msg 96525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke ille dette heller da..

(fra Steve Hansens galleri)

aac.sized.jpg

Det er jo litt å velge mellom. På QXL er det noen som skal selge disse:

9168531.jpg

og disse:

9279418.jpg

(hmm..er vel den samme som på bildet over, men forskjellig selger)

Fant en til:

BK36CLED-1.jpg

Facelift baglygter i klarglas LED look, før kun kendt fra 2003 model E46

Joda....fikk mail denne gangen btw...

Du vet at nye innlegg kun varsles på første nye innlegg frem til du har vært innom og sjekka mens du har vært innlogga? Da først får du mailer igjen på eventuelle nye innlegg.

Uhm...ok dette visste jeg ikke...så det var derfor. Hadde ikke åpna linken jeg fikk på mailen fra det første svaret i tråden min....thnx...Nice forum btw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boikott Autospar.

Dessuten er jo ikke Lexuslyktene der særlig billige heller. Sparer 200 spenn hvis du handler fra Motor Technik (tidl. BMW Spesialisten) istedenfor. ;-)

GS Bildeler er sikkert også billigere, og er man BMWCCN-medlem får man i tillegg 10% eller 15% rabatt der.

Autospar har jo heller ikke de rød/hvite til E36, og det er jo de som er penest. GS og MT har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.....bare fortsett og tips om de billigste, så slipper jeg å ringe rundt selv... :P

Har fortsatt ikke bestemt meg for hva det blir til....dilemma...De røde og hvite er jo veldig fine....Lexus-lyktene gjør jo bilen litt mer uorginal enn de andre lyktene...Får titte litt i byen og se om jeg ser noen eksempler....Det bør jo trille et par biler rundt Gunerius/Oslo City i nærheten av jobben min....hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...