Gå til innhold

Baklykter til E36....


becken
 Share

Anbefalte innlegg

Ok....takk for den....nå føler jeg meg "litt" kjip...Det var et perfekt eksempel da....Nå skjønner jeg hvordan damene har det når de ser undertøy på deee lekre modellene, og så går de hjem og prøver......;-)

Fargen på den bilen var jo veldig lik min, så der fikk jeg et godt tips...

Tror nesten jeg må gå for de baklyktene der nå...må se hva MT og GS har...

*aaargh*...ikke en gang prøv å fortell meg hvordan man åpner dørene på den bilen....hehe....Kvalmt ass...*frelst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er driiiitstilig....det kule er at man ikke ser det med engang...tok litt tid før jeg så det, i hvertfall...men jeg la merke til noe som manglet....helt til det ringte en bjelle...

Man må vel bruke fjernkontroll da...kjipt når batteriene går ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Han bruker fjernkontroll som popper døra opp et par centimeter slik jeg har forstått det. Tviler på at fjernkontroll som åpner døra -helt- ville være noen god løsning. Kjedelig på trange parkeringsplasser... om en slik bil brukes noe slikt sted da.

Har tenkt på det med strøm og slikt jeg også. Han må jo ha en backupløsning. Har hørt om hotroder og slikt som har dørhåndtak under bilen. Kan være noe slikt... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøøøft....ja....han må ha en backup-plan for åpning av bilen, men den må jo være låsbar, på en eller annen måte....hvertfall på DEN bilen....noe sier meg at jeg må lakke skjørtene og sånn...tror det blir en stund til....*grrr*....Den som bare hadde hatt god råd....

Lurer på hvor mye som er brukt på den bilen....eller hva slags motor som sitter i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde en strøken '95 M3 coupé før...

sunsetM3.jpg

inpro.jpg

... som han totalvraka. Så brukte han en del av pengene fra forsikringa på å betale ned resten av lånet, og så kjøpte han seg en '93 325i sedan. Det er altså den det er bilder av i den andre tråden.

Han har brukt mye penger på bilen, og regner med å bruke $10.000 og 2-3 år til før den er helt ferdig! Syk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn....det er nesten første gangen jeg synes hvit farge på BMW er kledelig....og ikke nok med det....han har faktisk Angeleyes...eller var det demon...;-)

I Norge hadde han ikke fått no forsikring på dem engang....hehe....

Den "nye" så jo riiiimelig ferdig ut da...også den fete broen i bakgrunnen...Regner med at du følger opp han og bilder om 2-3 år... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn....det er nesten første gangen jeg synes hvit farge på BMW er kledelig....og ikke nok med det....han har faktisk Angeleyes...eller var det demon...;-)

Er vel demon eyes når de er blå/hvite, ja. ;-)

Jeg vet flere hvite BMWer som er dritlekre. Har vurdert hvitt selv. Problemet er bare at det kreves utrolig mye vask og stell for å få det til å se pent ut.

En annen pen hvit E36:

white_e36.jpg

Den "nye" så jo riiiimelig ferdig ut da...også den fete broen i bakgrunnen...Regner med at du følger opp han og bilder om 2-3 år... :lol:

Ferdig på utsiden, ja, men ikke inni. ;-)

Kan sikkert følge opp jeg, dersom jeg fortsatt gidder å sitte så mye foran pcen og mekke på ting om 2 år, så skal jeg nok prøve å få lagt ut mer bilder av det. Han kaller seg behmer på en del forum rundt forbi.

Broa er forøvrig Golden Gate Bridge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn....det er nesten første gangen jeg synes hvit farge på BMW er kledelig....og ikke nok med det....han har faktisk Angeleyes...eller var det demon...;-)

Er vel demon eyes når de er blå/hvite, ja. ;-)

Jeg vet flere hvite BMWer som er dritlekre. Har vurdert hvitt selv. Problemet er bare at det kreves utrolig mye vask og stell for å få det til å se pent ut.

En annen pen hvit E36:

white_e36.jpg

Den "nye" så jo riiiimelig ferdig ut da...også den fete broen i bakgrunnen...Regner med at du følger opp han og bilder om 2-3 år... :lol:

Ferdig på utsiden, ja, men ikke inni. ;-)

Kan sikkert følge opp jeg, dersom jeg fortsatt gidder å sitte så mye foran pcen og mekke på ting om 2 år, så skal jeg nok prøve å få lagt ut mer bilder av det. Han kaller seg behmer på en del forum rundt forbi.

Broa er forøvrig Golden Gate Bridge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med fjernkontroll er helt kaooos

Jeg skulle låne bilen til fettern min. Og orginal nøklen eller fjernkontrollen glemte han i Bmw'en sin og Bmw var langt borte i byen.

Så gir han meg en annen fjernkontroll "her ja nå fant jeg den kontrollen men er ikke helt sikker på at det er batteriii opppi den :roll: " Jeg går ned å trykker på knappen flere ganger, det går ikke putter nøklen inn nei det går ikke.

jeg går til han og sier nei det hjelper ikke dårliig batteri så sier "hmmmm la oss se jeg blir med deg og prøver"så gr vi til garasjen og prøver igjen men nei det går ikke.

Og tro meg det var sliitsom jeg hadde jo nøklen i hånda mii men jeg kunne ikke åpne bilen :twisted: .

Det var en Mercedes 98" W210 220d og de bilene kan kunn åpnes med fjernkontroll.Og de bilene har sånn type sit det ikke er mulig å åpne uten fjernkontroll MED BATTERI I.

Ja ble det ikke noe bil på meg og måtte ta T-bane slitsom med T-banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med fjernkontroll er helt kaooos

Jeg skulle låne bilen til fettern min. Og orginal nøklen eller fjernkontrollen glemte han i Bmw'en sin og Bmw var langt borte i byen.

Så gir han meg en annen fjernkontroll "her ja nå fant jeg den kontrollen men er ikke helt sikker på at det er batteriii opppi den :roll: " Jeg går ned å trykker på knappen flere ganger, det går ikke putter nøklen inn nei det går ikke.

jeg går til han og sier nei det hjelper ikke dårliig batteri så sier "hmmmm la oss se jeg blir med deg og prøver"så gr vi til garasjen og prøver igjen men nei det går ikke.

Og tro meg det var sliitsom jeg hadde jo nøklen i hånda mii men jeg kunne ikke åpne bilen :twisted: .

Det var en Mercedes 98" W210 220d og de bilene kan kunn åpnes med fjernkontroll.Og de bilene har sånn type sit det ikke er mulig å åpne uten fjernkontroll MED BATTERI I.

Ja ble det ikke noe bil på meg og måtte ta T-bane slitsom med T-banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, viste ikke at motortechnik hadde lexsus lykter, man kan iallefall ikke se dem på produktkatalogen... :shock:

Har kjøpt crome ringer til instrumentskivan mine, men får faen mæ ikke av den jævla skruen som sitte på øversia av rattet, ska man ha noe spesial vertøy der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, viste ikke at motortechnik hadde lexsus lykter, man kan iallefall ikke se dem på produktkatalogen... :shock:

Har kjøpt crome ringer til instrumentskivan mine, men får faen mæ ikke av den jævla skruen som sitte på øversia av rattet, ska man ha noe spesial vertøy der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...