Gå til innhold

Trist dag!!!


Patrick
 Share

Anbefalte innlegg

Idag er da dagen endelig kommet, da jeg har solgt og skrevet under på papiret til babyen min (se bruker galleri). :cry:

Har da liksom i en tid planlagt dette men trodde ikke det skulle bli slik en TRIST dag!!! Men den måtte vel vike for nye prosjekt 8) Følte bare at jeg måtte dele dette for at det er da nesten som om jeg har mistet min første fødte......

Får nok ikke sovet inatt ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Idag er da dagen endelig kommet, da jeg har solgt og skrevet under på papiret til babyen min (se bruker galleri). :cry:

Har da liksom i en tid planlagt dette men trodde ikke det skulle bli slik en TRIST dag!!! Men den måtte vel vike for nye prosjekt 8) Følte bare at jeg måtte dele dette for at det er da nesten som om jeg har mistet min første fødte......

Får nok ikke sovet inatt ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, nye tider kommer, nye prosjekter! Jeg er sikker på at du kommer til å få en ny baby snart :) Tiden leger jo alle sår sies det hehe.

Stakkars deg!

Jeg kjørte "babyen" min til totalvrak for 14 dager siden (Det var elgens feil!). Ikke no' gøy å få høre fra takstmannen at den var "død", selv om den var så skadd at det var det beste for den.

Jeg skal ut å ta hevn for deg neste helg, da skal syndern drepes og fortæres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, nye tider kommer, nye prosjekter! Jeg er sikker på at du kommer til å få en ny baby snart :) Tiden leger jo alle sår sies det hehe.

Stakkars deg!

Jeg kjørte "babyen" min til totalvrak for 14 dager siden (Det var elgens feil!). Ikke no' gøy å få høre fra takstmannen at den var "død", selv om den var så skadd at det var det beste for den.

Jeg skal ut å ta hevn for deg neste helg, da skal syndern drepes og fortæres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...