Gå til innhold

320 Motor


Gjest ropa
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg Har Terra Forsikring.. de er ganske billige, i hverfal hvis du bruker samme bank.

Betaler 13000 på min 520i med FRI kjørelengde. (20% bonus) bilen står på meg, jeg er 20år. :D

da har jeg fått rabatter (X antall %???) for at jeg er totalkunde..

Når jeg brukte IF, såp betalte jeg 6500 på min 85mod ford sierra. 2.0l

da sto den på muttern med 60% bonus... hadde 25000 i kjørelende.. så IF er vel ikke billige akkurat etter min erfaring. :x

Dreiv og sammenligna med Gjensidige NOR :? . Der fikk 26% rabatt pga at jeg er med i et YS-Forbund (fagforening på jobben) da landa jeg 1400.- over i året.. da hadde jeg bare 40000 i kjørelengde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Har Terra Forsikring.. de er ganske billige, i hverfal hvis du bruker samme bank.

Betaler 13000 på min 520i med FRI kjørelengde. (20% bonus) bilen står på meg, jeg er 20år. :D

da har jeg fått rabatter (X antall %???) for at jeg er totalkunde..

Når jeg brukte IF, såp betalte jeg 6500 på min 85mod ford sierra. 2.0l

da sto den på muttern med 60% bonus... hadde 25000 i kjørelende.. så IF er vel ikke billige akkurat etter min erfaring. :x

Dreiv og sammenligna med Gjensidige NOR :? . Der fikk 26% rabatt pga at jeg er med i et YS-Forbund (fagforening på jobben) da landa jeg 1400.- over i året.. da hadde jeg bare 40000 i kjørelengde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ropa gjest

Har 318 36e med 20000 kjørelengde og betale ca 12-13 i året....

Har If, er detta dyrt eller? men bonusen ligge vel bare på 20%, fattern skal cashe ut sine bonuser og da blir det 75%, hvor mye blir æ å betale i året da, noen som vet sånn ca pris??

virker som Bmw er mye dyrere å ha forsikra en andre biler...

Stemmer detta? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ropa gjest

Har 318 36e med 20000 kjørelengde og betale ca 12-13 i året....

Har If, er detta dyrt eller? men bonusen ligge vel bare på 20%, fattern skal cashe ut sine bonuser og da blir det 75%, hvor mye blir æ å betale i året da, noen som vet sånn ca pris??

virker som Bmw er mye dyrere å ha forsikra en andre biler...

Stemmer detta? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange biler som er billigere og forsikre... :o

men jeg vet at f.eks Golf GTI er temmelig dyrt for en ungdom og forsikre... finnes vel en del andre biler som er dyrer og forsikre.. men det kommer vel et prisløfte når du karrer deg over en levealder på 23år eller noe sånt hos de fleste forsikringsselskaper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange biler som er billigere og forsikre... :o

men jeg vet at f.eks Golf GTI er temmelig dyrt for en ungdom og forsikre... finnes vel en del andre biler som er dyrer og forsikre.. men det kommer vel et prisløfte når du karrer deg over en levealder på 23år eller noe sånt hos de fleste forsikringsselskaper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ihvertfall på e36. Jeg tror det gjør det på alle 3-serie med sekser. Lite plass under panseret, pluss bedre vektfordeling...

Det er vel E36 med sekser du mener da?

E30 320 har foran, og det har E30 cab (325) også. Vanlig E30 325 og E30 M3 har bak.

Prøv Terra! Jeg har Gjensidige NOR bank, men alle mine forsikringer iTerra. Det ble billigst for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ihvertfall på e36. Jeg tror det gjør det på alle 3-serie med sekser. Lite plass under panseret, pluss bedre vektfordeling...

Det er vel E36 med sekser du mener da?

E30 320 har foran, og det har E30 cab (325) også. Vanlig E30 325 og E30 M3 har bak.

Prøv Terra! Jeg har Gjensidige NOR bank, men alle mine forsikringer iTerra. Det ble billigst for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name="Ta2

E30 320 har foran' date=' og det har E30 cab (325) også. Vanlig E30 325 og E30 M3 har bak.

E30 325i touring har batteriet foran. Cab og touring er tyngre enn 2/4-dørs, så da er det vel bedre vektfordelingsmessig å ha batteriet foran. På 2/4-dørs så står det på høyre side, fordi sjåføren sitter på venstre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...