Gå til innhold

motoren stopper av og til


Gjest ans
 Share

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en bmw 92/93 model. noen ganger når jeg har klutchen inne detter omdreining's pilen ned til 0 og da stopper bilen. Den drar heller ikke som den skal dra, må trykke mere på gasspedalen det skjer også av og til nesten som motoren fusker. Har skifta olje og oljefilter på den for en uke siden, men ingen forandring. Har tenkt å bytte pluggere og bensin filter. er noe mer jeg burde skjekke på. Eller hva kan feilen være?

Hei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei, jeg har en bmw 92/93 model. noen ganger når jeg har klutchen inne detter omdreining's pilen ned til 0 og da stopper bilen. Den drar heller ikke som den skal dra, må trykke mere på gasspedalen det skjer også av og til nesten som motoren fusker. Har skifta olje og oljefilter på den for en uke siden, men ingen forandring. Har tenkt å bytte pluggere og bensin filter. er noe mer jeg burde skjekke på. Eller hva kan feilen være?

Hei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bytte manuelt soltak og manuelle vinduer om til el? ... vel... da bør du nok ordne deg delene fra en skraphandler, for det blir nok dyrt nytt!

Tror det blir mye arbeid og kommer nok til å koste litt og. Blant annet må du vel sannsynligvis ha ny midtkonsoll, eller har du plass til knappene der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bytte manuelt soltak og manuelle vinduer om til el? ... vel... da bør du nok ordne deg delene fra en skraphandler, for det blir nok dyrt nytt!

Tror det blir mye arbeid og kommer nok til å koste litt og. Blant annet må du vel sannsynligvis ha ny midtkonsoll, eller har du plass til knappene der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg dropper det ennå, fixser den stoppe problemet jeg har. ellers takk for hjelpen. har du verksted i Oslo?

Forresten har du noe peil på hvor jeg kan skjekke liste priser ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg dropper det ennå, fixser den stoppe problemet jeg har. ellers takk for hjelpen. har du verksted i Oslo?

Forresten har du noe peil på hvor jeg kan skjekke liste priser ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg dropper det ennå, fixser den stoppe problemet jeg har. ellers takk for hjelpen. har du verksted i Oslo?

Om *jeg* har verksted i Oslo? Eller om jeg vet om et du kan bruke?

Forresten har du noe peil på hvor jeg kan skjekke liste priser ? :)

På hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...