Gå til innhold

M 3-fanger


Gjest ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvor man får kjøpt m 3 manger til rimeligst pris, noen som har peiling??

Tenker da komplett, med gitter leppe og hele pakka...

Så noe på TSI, men d kosta jo 5-6tusen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, lurer på hvor man får kjøpt m 3 manger til rimeligst pris, noen som har peiling??

Tenker da komplett, med gitter leppe og hele pakka...

Så noe på TSI, men d kosta jo 5-6tusen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna billige kopi fangere.

Jeg var med en kamerat og monterte "billigutgaven" som GS Bildeler selger, og dette var skikkelig søppel etter min mening. Uansett hvor mye arbeid vi hadde lagt ned i monteringen, hadde det aldri blitt bra. Fangeren hadde intigrerte lister, og bare det sier jo litt, når orginalfangeren har deler av innfestingen sin bak disse listene. Du kommer til å irritere deg ihjel i etterkant på at du ikke la ut et par tusen til og fikk skikkelig vare. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna billige kopi fangere.

Jeg var med en kamerat og monterte "billigutgaven" som GS Bildeler selger, og dette var skikkelig søppel etter min mening. Uansett hvor mye arbeid vi hadde lagt ned i monteringen, hadde det aldri blitt bra. Fangeren hadde intigrerte lister, og bare det sier jo litt, når orginalfangeren har deler av innfestingen sin bak disse listene. Du kommer til å irritere deg ihjel i etterkant på at du ikke la ut et par tusen til og fikk skikkelig vare. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger "billigfangeren" på?

Skulle vel tro at saker og ting (kopifangeren) fra f.eks Rieger skal være bra, men 5k kan neppe gå under billigfanger. Det er vel ganske normal pris...

Rieger sin "M3 look" med Infinity-leppe og netting:

infinity1_gulcab1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger "billigfangeren" på?

Skulle vel tro at saker og ting (kopifangeren) fra f.eks Rieger skal være bra, men 5k kan neppe gå under billigfanger. Det er vel ganske normal pris...

Rieger sin "M3 look" med Infinity-leppe og netting:

infinity1_gulcab1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener han gav ca.3000kr på GS Bildeler. Der kostet orginal M-tech fanger ca. 5-6000kr tror jeg.

Rieger er jo kjent for å ha god passform og kvalitet, så det er godt mulig at en slik en til 5000 er verdt pengene, det er mulig den har en annen innfestning enn "vår" fanger også.

Når det gjelder utseende, så synest jeg orginal M-tech hever seg høyt over de andre frontene på markedet. Jeg drømmer om en slik på Compacten, men så var det den prioriteringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener han gav ca.3000kr på GS Bildeler. Der kostet orginal M-tech fanger ca. 5-6000kr tror jeg.

Rieger er jo kjent for å ha god passform og kvalitet, så det er godt mulig at en slik en til 5000 er verdt pengene, det er mulig den har en annen innfestning enn "vår" fanger også.

Når det gjelder utseende, så synest jeg orginal M-tech hever seg høyt over de andre frontene på markedet. Jeg drømmer om en slik på Compacten, men så var det den prioriteringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. De pengene ja...

Men jeg vil påstå at bilen din er temmelig strøken allerede. Pen bil.

Synes det finnes mange pene fangere til E36. E46 M3-fangeren til Rieger, E46 M3-fangeren til Kerscher, Lumma CL1, Seidl Flash M... og selvfølgelig også de originale M-tech/M3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. De pengene ja...

Men jeg vil påstå at bilen din er temmelig strøken allerede. Pen bil.

Synes det finnes mange pene fangere til E36. E46 M3-fangeren til Rieger, E46 M3-fangeren til Kerscher, Lumma CL1, Seidl Flash M... og selvfølgelig også de originale M-tech/M3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil påstå at bilen din er temmelig strøken allerede. Pen bil.

Takk takk :)

Det er flere grunner til at jeg vil skifte front:

1. Den typen støtfanger jeg har, har jeg aldri likt, iallefall ikke i hvitt

2. Lakkereren har gjort en dårlig jobb/brukt feil lakk når den ble lakket, slik at lakken flasser (mye jobb å reparere).

3. En ufrivillig tur over courbsen på Vålerbanen gjorde at et tåkelysfeste ble knekt.

Grunnene til å skifte er der iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil påstå at bilen din er temmelig strøken allerede. Pen bil.

Takk takk :)

Det er flere grunner til at jeg vil skifte front:

1. Den typen støtfanger jeg har, har jeg aldri likt, iallefall ikke i hvitt

2. Lakkereren har gjort en dårlig jobb/brukt feil lakk når den ble lakket, slik at lakken flasser (mye jobb å reparere).

3. En ufrivillig tur over courbsen på Vålerbanen gjorde at et tåkelysfeste ble knekt.

Grunnene til å skifte er der iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...