Gå til innhold

Speilvarme


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Det er svak varme på mine yttre speil,det er antagelig noe galt.Ingen kontaktfeil,dette er sjekket.

Er det vanskelig å bytte speilglasset sjøl ? Nødvendig med noe spesialverktøy ? og glassene koster ?

Det skal monteres på en 1996 m BMW 320i Touring.

Takker for svar og tips,

Ha ei god helg

OlaA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svak varme på mine yttre speil,det er antagelig noe galt.Ingen kontaktfeil,dette er sjekket.

Er det vanskelig å bytte speilglasset sjøl ? Nødvendig med noe spesialverktøy ? og glassene koster ?

Det skal monteres på en 1996 m BMW 320i Touring.

Takker for svar og tips,

Ha ei god helg

OlaA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jeg kjøpte nye speilglass med varme fra GS, (disse er DYRE!!!) og monterte selv.(Bare så synd at varmen i glassene ikke varte så lenge!!!?)

Det går greit. Bare still speilet maks inn, slik at du ser deg selv når du sitter inne i bilen... så er det bare å dra ut speilglasset med fingrene, du kan kanskje oppleve at du må bruke litt makt for å få de ut..

Vær forsiktig så du ikke sliter av kablene som går inn på glasset... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye speilglass med varme fra GS, (disse er DYRE!!!) og moterte selv.(Bare så synd at varmen i glassene ikke varte så lenge!!!?)

Det går greit. Bare still speilet maks inn, slik at du ser deg selv når du sitter inne i bilen... så er det bare å dra ut speilglasset med fingrene, du kan kanskje oppleve at du må bruke litt makt for å få de ut..

Vær forsiktig så du ikke sliter av kablene som går inn på glasset... :)

Gjelder dette på m3 speilet eller det orginale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...