Gå til innhold

7-ser limo


 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg en av de mange som ikke liker E65 spesielt godt, men det ser ut til at den tidlige face-liften vil forbedre en del. I tillegg har Mutec'en en dump på taket, den innskjøta delen mellom dørene har litt lavere takhøyde enn resten. Det vises ikke så godt på dette bildet, og det var heller ingen E65-bilder på http://www.mutec-cars.de/. :?

E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en av de mange som ikke liker E65 spesielt godt, men det ser ut til at den tidlige face-liften vil forbedre en del. I tillegg har Mutec'en en dump på taket, den innskjøta delen mellom dørene har litt lavere takhøyde enn resten. Det vises ikke så godt på dette bildet, og det var heller ingen E65-bilder på http://www.mutec-cars.de/. :?

E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst! :)

Ikke sant. ;-)

Limmoutgaven vist over skulle iallefall fått seg 2000-lyktene.

Fikk forresten studert den berømte "kompressor-sjueren" på kloss hold i forrige uke, i tillegg til en lang samtale med eieren. Må si at det er litt av en bil. Er virkelig imponert. Nydelig svær bil, med to barneseter i baksetet, og allikevel parkerer den det meste som finnes på veiene. Det er egentlig ganske absurd. ;-)

Han kjørte i lag med en 996 Turbo og en Diablo SE på autobahn, og Diabloen sakka akterut når de nådde toppfart...

Jeg drømmer nok litt om noe slikt, ja... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst! :)

Ikke sant. ;-)

Limmoutgaven vist over skulle iallefall fått seg 2000-lyktene.

Fikk forresten studert den berømte "kompressor-sjueren" på kloss hold i forrige uke, i tillegg til en lang samtale med eieren. Må si at det er litt av en bil. Er virkelig imponert. Nydelig svær bil, med to barneseter i baksetet, og allikevel parkerer den det meste som finnes på veiene. Det er egentlig ganske absurd. ;-)

Han kjørte i lag med en 996 Turbo og en Diablo SE på autobahn, og Diabloen sakka akterut når de nådde toppfart...

Jeg drømmer nok litt om noe slikt, ja... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...