Gå til innhold

Flere bilder av kommende M5!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Flere bilder av kommende M5 er nå på plass, og det ser virkelig lovende ut!

"M3-gjellene" ble helt fra starten av påtegna av blant annet Automedia, men ingen trodde på det. Det har også florert spionbilder av tidlige M5er uten gjeller. Men nå ser det ut for at dette er ekte bilder og at bilene virkelig har gjellene på plass.

Uansett så synes jeg den ser grom ut. Sjekk hekken på bilde nr. 2. :twisted:

e60m5_1.jpg

e60m5_2.jpg

Kan man skimte en liten hekkspoiler på bildet nedenfor?

e60m5_3.jpg

e60m5_4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også felgene som man tydelig ser designet på på bilde nr 2.

MEN: Disse felgene er ulikt alt annet på E60, og ligner ikke på felgene på bilde 1 og 3, selv om det faktisk er samme bil på bilde 1 og 2 (reg.nr). Kan heller ikke si at jeg klarer å se "M3-gjellene" på bilde nr 3, og siden bilen på dette bildet ser ut til å ha en liten hekkspoiler, men bilen på bilde 2 ikke har det. Samt at jeg er godt og vel 95% sikker på at jeg har sett bilde 1 tidligere, men da som vanlig 5-serie. På bakgrunn av dette vil jeg inntil det motsatte er bevist hevde at bilde 1 og 2 fortsatt inneholder en stor(?) grad av billedmanipulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg tror nok også de to første kan være manipulasjon. Uansett er det da vitterlig et eller annet på bilde 3 der gjellene sitter...

Felgene på bilde 2 var fete, men er nok feil. Typisk noe som ville kommet på en spesialversjon. De på bilde 3 og 4 er nok de mest sannsynlige greiene. Her er de samme i svart på en maskert versjon:

http://www.bmwguiden.no/album/?id=e60m5-2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet der, men langs hele siden på bilen er det noe som speiler seg i lakken i omtrent den høyden på karosseriet. Synes det er for lite markert til å være gjeller.

Felgene på bilde 2 har litt M3 CSL preg over seg, og nedre del av hekken er også veldig M3 (CSL).

Det vil uansett være spekulasjoner og mer eller mindre (u)kvalifiserte gjetninger både fra oss og biljournalister dette, gleder meg til vi får se den slik den faktisk blir. OT: Gleder meg også til å få se 1/2-serien og 3/4-serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...