Gå til innhold

Liste over verdens raskeste og sterkeste BMWer


Gjest te em
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft - men det mangler jo uendelig mye der. Håpløst å få til en slik liste... ;-)

Mangler jo blant annet en 7-serie (E38) her fra Rogaland...

7-serie!?! Har du noe info om den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka en del med ham for noen uker siden ja (jeg må virkelig meg inn i alzheimer-klubben snart, for det er ikke alt jeg husker).

Det er uansett en 740iA med ESS-kompressor, og de henter ut litt mer enn normalt. Mener den lå på 650nm og 510hk for tiden. Vmax er på 319km/t. :twisted:

Han kjørte i lag med en Diablo SE og en 996 Turbo på Autobahn tidligere - og da 7eren og 996en nådde toppfart sakka Diabloen bak! Riktig nok hadde Diabloen den berømte lambo/diablo-vingen som reduserer toppfarten med 15km/t+, men utrolig gromt å holde unna mot en slik bil med en 7 år gammel 7-serie. :wave:

Det er noen elendige bilder av den her (side 2 og 4): http://www.bmwguiden.no/album/?id=mbe_vinterstevne_2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka en del med ham for noen uker siden ja (jeg må virkelig meg inn i alzheimer-klubben snart, for det er ikke alt jeg husker).

Det er uansett en 740iA med ESS-kompressor, og de henter ut litt mer enn normalt. Mener den lå på 650nm og 510hk for tiden. Vmax er på 319km/t. :twisted:

Han kjørte i lag med en Diablo SE og en 996 Turbo på Autobahn tidligere - og da 7eren og 996en nådde toppfart sakka Diabloen bak! Riktig nok hadde Diabloen den berømte lambo/diablo-vingen som reduserer toppfarten med 15km/t+, men utrolig gromt å holde unna mot en slik bil med en 7 år gammel 7-serie. :wave:

Det er noen elendige bilder av den her (side 2 og 4): http://www.bmwguiden.no/album/?id=mbe_vinterstevne_2003

Hmm kanskje den skulle vært med på listen...Hadde vært kjekt med en norsk bil blant alle svenske. Den hadde jo vært på 2 plass under V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men jeg vet ikke om eieren er så interessert i å stå oppført med navnet sitt der, samt at de krever bremsepapirer. De har ikke jeg. Men kan jo alltids nevne det for ham hvis jeg treffer på ham igjen og det passer seg slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...