Gå til innhold

Grommest lyd?


Gjest gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Åssen effektpotte gir grommest lyd på bilen? har en 318 e36, kjører med simons akkurat nå og det er helt greit, men vurdere å hente en 320 og kjøpe noe til den... \:D/

Så va er det grommeste man kan få tak i? pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trukke noen selge det i norge, men her har du det danske nr og adres: 00 45 86392900 KOED 3ER OPHUG NYHABSVEJ 16 8560 KOLIND DENMARK

kan være at det er billig å bestille derfra... hvem vet, ring å hør og gi tilbake mld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Powerzone http://www.powerzone.no/ har dette, selv om jeg ikke fant noe på hjemmesida deres. Imidlertid tar det visstnok LAAANG tid å få varer derfra. Jeg forsøkte en gang å bestille Supersprint eksos til en E30 derfra, men ble lei av ventinga og avbestilte, har hørt flere med samme erfaring. Ellers så skal visstnok CD Cardic også skaffe dette, og det første treffet i Google med søket "Scorpion eksos" og norske sider er http://www.kellox.no/. Da er det riktignok snakk om MC-eksos, men de tar kanskje inn til bil også?

Ihvertfall er det såpass mange som har Scorpion på diverse bilmerker/modeller rundt omkring i landet at en eller annen må det være som forhandler dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Off topic]

Hei Erik!!!!

Dette må du virkelig fortelle mer om. Ang. lev. tid til Caprizone.

Jeg bestilte varer for 50.000 der i påsken i fjor. Jeg har ENDA ikke fått alt.

Jeg maser relativt ofte og skriver at jeg er misfornøyd med hvor lang lev. tid han har. Nå begynner han å svare med sure mailer om at jeg maser også oppfordrer han meg til å avbestille.

Makan til fyr og useriøs bedrift skal man lete lenge etter.

Send meg pm i tilegg til at du svarer her så andre kan få se.

Jeg så på sia hannes at det er bare skryt om han, men dette stemmer over hode ikke!

Jeg begynner å bli mektig frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens at Powerzone har det, dem bestille fra utlandet, dem har vel ingen produkter inne, virker det som ihvertfall...

Useriøst vis det tar 3mnd....

Hadde klart å vente 2-3 uker,max 1mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du virkelig fortelle mer om. Ang. lev. tid til Caprizone.

Nå var det Powerzone jeg hadde erfaring med, ikke Caprizone. Det var også Powerzone jeg har hørt andre snakke om.

Jeg bestilte varer for 50.000 der i påsken i fjor. Jeg har ENDA ikke fått alt.

HUFF! Jeg håper du ikke har forhåndsbetalt... Isåfall er det fram med kvitteringen overfor advokat/politi/TV2 Hjelper deg/F.B.I. !!

Jeg begynner å bli mektig frustrert!

Det skjønner jeg godt!

Det er bra slike historier kommer fram i lyset, så andre slipper å gå i samme "fella", selv om det selvsagt er synd på de som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøst vis det tar 3mnd....

Hadde klart å vente 2-3 uker,max 1mnd!

Husker ikke hvor lang tid det tok, men mer enn en måned, og hele tiden var det nye unnskyldninger. Når jeg på egen hånd helt tilfeldig fant fram til importøren av Supersprint og ringte de (som hadde mellompotte på lager og måtte bestille bakpotte m/eksoshale) så hadde plutselig Powerzone når jeg ringte for å avbestille fått tak i mellompotte de og, men ikke bakpotta ennå. De hadde helt sikkert henvendt seg til importøren de også, men jeg sa ellers takk til ahn, og har aldri vurdert å handle der igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, var det powerzone du skrev, sorry så litt skagt. Er jævlig trøtt. hehe.

Men capri zone er ikke noe bedre.

Tror dem sjelden klarer å levere en vare innen en måned selv om det er på lager da han duden bare sender alt komplett og ikke litt og litt.

Har han det IKKE på lager kan det som meg ta opp til ett år.

Hadde forhåndsbetalt ja:(

Men han Bjørn Andre som driver czt har jo vært i tv2-hjelper-deg før han. Han solgte en mc som han aldri hadde eller fikk. Tok over ett år før kunden fikk igjen penga sine av han og.

Han ville ikke møte tv2-hjelper-deg da..Dem ringte han og han sa han skulle møte dem men dukka aldri opp.

Useriøst!!!!

Han maser hele tiden på at han like gjerne vil at jeg skal heve kjøpet og få igjen de penag han skylder meg. Han påstår han har tapt masse penger på meg da han feilregna litt på tilbudet han ga meg.

Jeg tør ikke begi meg ut på å heve kjøpet. Da ser jeg vel hverken penga eller varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gi han følgende beskjed:

- At du har regnet feil er ditt eget problem. Et annet problem du har er at jeg har kjøpt deler til deg for snart et år siden og ennå ikke fått noe. Du kan gi han en frist på la oss si én måned (og da er du snill!) til å få ordnet opp i dette, og i denne perioden er du på ham 2-4 ganger for uka (det kan du forresten orientere han om på forhånd) for å sjekke status. Siden han er så interessert i å heve kjøpet, så kan du være villig til å gå med på det, men du gir ikke han en bekreftelse på at kjøpet er hevet før etter pengene er inn på din konto! (Sjekk med advokat/forbrukerråd om du har krav på kompensasjon). Dersom han ikke oppfyller kravet, delene på plass innen en måned alternativt (minst) alle pengene inn på din konto innen samme tid så kommer du med TV-team, og denne gangen vil de ikke gi seg før de får snakket med han! Slike folk må man være tøff ovenfor! Han kommer sikkert til å være tøff tilbake, men han vet jo at du har loven på din side, så det er bare skremselspropaganda. NB! Selv om du er tøff, vær saklig, og ikke ufin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, caprizone er jo skikkelig useriøs, har du ikke sett tv2 hjelper deg, svindla en fyr med over 50.000 kr, jævla kuksekk han der, boikott caprizone, norges mest useriøse forhandler

Har ALDRI bestilt derfra og akter heller IKKE å gjøre d!!

Noen kompiser av meg bestilte lyktelister, fikk dem aldri, hver gang dem purra på så sa han at han sku sende dem! fuck CZT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...