Gå til innhold

Hvor,hvem,peiling??


Gjest gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem i dette landet har best peiling på Bmw?? hadde vært jævlig kjekt å ringt å spurt per tlf å fått svar muntlig...

Tidligere bmwspesialisten nu (motortechnik) eller noe andre, noen som har pipling?

[-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
jeg synes Gr og Erike46einum her på forumet er ganske flinke og veldig aktive her på forumet..

Stå på folkens :)

Takk for det, men litt utav sammenhengen kanskje? ;-)

Og angående folk som har peil, det kommer litt an på hvilken type problem det er. Noen er gode på elektronikk, noen på girkasser, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes Gr og Erike46einum her på forumet er ganske flinke og veldig aktive her på forumet..

Stå på folkens :)

Takk-takk!

Vel, jeg prøver jo å svare som best jeg kan på det jeg har forutsetninger for å svare på ihvertfall. Men jeg er ikke spesielt teknisk av meg når det kommer til bilmekking, dessverre. Imidlertid plukker en jo opp litt hist og pist, spesielt fra http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/, som er BMW-klubbens diskusjonsforum. Der er det vesentlig høyere trafikk enn her. <- Som nevnt tidligere, no offense gr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en markant økning her ja!

Jeg har sagt det før, du må ikke stenge ned denne siden gr!!! Jeg forstår at det er mye jobb å poste nyheter og legge ut jevne drypp med nytt materiell. Et alternativ er å få med seg flere på denne jobben, slik at du slipper både alt vedlikehold og alle oppdateringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, du må ikke stenge ned denne siden gr!!! Jeg forstår at det er mye jobb å poste nyheter og legge ut jevne drypp med nytt materiell. Et alternativ er å få med seg flere på denne jobben, slik at du slipper både alt vedlikehold og alle oppdateringer...

Har tenkt tanken, ja. Er lett å legge til flere nyhetsmoderatorer og rettigheter til å poste rundt forbi i galleriet, så det kunne fungert greit.

Men det er litt økonomiske aspekter også med sidene. Har ikke lyst på en side full av bannere, men har vurdert å sende mail/brev til de jeg har linket opp på høyresiden for å høre om de kan være interessert i å betale noen kroner (en 50-lapp?) i måneden for å stå oppført.

I forhold til faktiske klikk og at trafikken de får herfra sannsynligvis nesten utelukkende er folk i kundegruppene deres er det billig annonsering. Spesielt sammenlignet med annonsering på nettaviser og lignende (tenker da i forhold til reelle besøkende og potensielle kunder). Men føler allikevel det blir litt tigging, og er usikker på om jeg vil begi meg utpå det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken, ja. Er lett å legge til flere nyhetsmoderatorer og rettigheter til å poste rundt forbi i galleriet, så det kunne fungert greit.

Ja det burde ikke være for store problemer å få "noen" :D til å bidra til dette.

Men det er litt økonomiske aspekter også med sidene. Har ikke lyst på en side full av bannere, men har vurdert å sende mail/brev til de jeg har linket opp på høyresiden for å høre om de kan være interessert i å betale noen kroner (en 50-lapp?) i måneden for å stå oppført.

I forhold til faktiske klikk og at trafikken de får herfra sannsynligvis nesten utelukkende er folk i kundegruppene deres er det billig annonsering. Spesielt sammenlignet med annonsering på nettaviser og lignende (tenker da i forhold til reelle besøkende og potensielle kunder). Men føler allikevel det blir litt tigging, og er usikker på om jeg vil begi meg utpå det der...

Har forståelse for det økonomiske oppi dette, og er helt enig i at bannere ikke er særlig pent!

Det forslaget ditt er litt tiggeaktig, det skal jeg være enig i. Men samtidig har du jo veldig rett i din vurdering av kundegruppe m.v. Men dersom du har statistikk på besøk på denne siden, og enda bedre statistikk på antall klikk på de linkene så kan man jo sende en mail om at man har en side, man har link til deres side der, det er så og så mange klikk på linken deres. Dessverre så ser det ut til at bmwguiden blir lagt ned av økonomiske årsaker, så de utfordres til å sponse for å holde siden aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæmpe ide at folk kan slenge inn et par kr i mnd, eller va folkens :?::?: må for all del ikke stenge sia, katastrofe...

Man kan si det slik, vis man betaler et par kr i mnd, så kan jeg si at man tjener på d faktisk, men alle de gode tipsan man får...

Har faktisk fått tips her om hvordan jeg sjøl kunne fikse probleman jeg hadde på bilen, og da sparte jeg sikkert en 2-3tlapper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vietnameser på lindeberg( avkjøring kommer på gardemoveien)

er bmw spesialist, synes han er ganske flink, han er på verkstedet hele dagen, mekker på en M3 E36 nå for tiden..

Har mange kunder med 7 serie, han er veldig rimelig og gjør jobben ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...