Gå til innhold

Sperring av gjestebrukere


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ble litt lei av så mange gjestepostinger fra folk uten identitet, så jeg har nå sperra for innlegg og svar fra 'gjest' i alle kategoriene utenom "Kjøp & salg" og "Nyheter & Artikler".

Det betyr altså at alle som vil starte tråder og svare på innlegg må registrere seg. Registreringen er selvfølgelig gratis og tar ikke lange tiden å gjennomføre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syntes jeg var helt kurant! Man trenger jo ikke å oppgi fullt navn likevel, emn Gjest, gjest, Guest, Guest2 osv blir rimelig forvirrende!

På BMW CCN sitt forum så er det jo ikke registrering i det hele tatt, og selv om de fleste er flinke til å bruke navn eller et fast nick, så er det alltids noen anonyme folk, eller personer som bytter nick oftere enn det byttes bleier på småbarn! Irriterende! De er ofte også ute etter én ting, nemlig å provosere! Dobbelt irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syntes jeg var helt kurant! Man trenger jo ikke å oppgi fullt navn likevel, emn Gjest, gjest, Guest, Guest2 osv blir rimelig forvirrende!

De kunne skrive et nick, bare at det da ville stått 'guest' under. Merkelig nok er det mange som skriver masse rare gjeste-versjoner istedenfor å skrive et eller annet fornuftig, eller bare la det stå tomt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det, at noen har nick+gjest, andre Guest2+gjest og atter andre rett og slett bare gjest! Det blir det samme på BMW CCN også, hvorfor ikke skrive inn noe liksom, også så mange som støtt og stadig glemmer navn i posten. Jeg har lært å lese ovenfra og ned, og fyller ut skjema på samme måte også. I det konkrete eksempelet foretar jeg en evt. endring på emnet, skriver så inn navn, e-post og deretter innlegget. Verre er det ikke! \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...