Gå til innhold

Butikk erfaringer!


Marjusen
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte faktisk på det da denne her Powerzone/caprizone-diskusjonen kom opp, men det som kan være et problem er at folk med tilknytning til de forskjellige sjappene lett kan skrive inn "fake" erfaringer...

Ser man bort i fra akkurat det problemet, så er det en god idé. Det kunne kanskje bare vært en egen seksjon i forumet hvor man starter tråder med firmanavnet, og så kan eventuelle andre med erfaringer fra samme firma fortsette i samme tråden... eller noe i den duren.

Vet ikke hva dere synes jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg mener ja.

Er vel muligens ett problem det du skriver ja, men er jo ikke så veldig mange som bruker dette forumet, rart om det plutselig sku bli så mange flere, som har tilknytninger.

Men jeg tror også at vi kommer til å merke om det er fake eller ikke. Dessuten om det er slik at en person legger inn ett fake innlegg for å skryte på en bedrift og det er 3-6 andre som sier noe negativt så er vel valget lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke litt på saken jeg. Mange potensielle måter å gjøre dette på.

Tips til hva det kan kalles?

På engelsk ville det vel gjerne blitt dealer rating/dealer review, men jeg sliter litt med å komme frem til en brukbar oversettelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler forslagene blir litt enten eller. Altså enten BMW-forhandlere eller tuningsjapper. Kunne tenkt meg at det inkluderte alt, altså forhandlere, verksteder, tuningsjapper, webshoper. Det er jo jevnlig spørsmål om hvilke verksteder som anbefales...

Men må uansett tenke litt på den tekniske utførelsen av dette tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ha alle i en sekk, så SKAL emnet i innlegget vise hva det er snakk om:

- Autozentrum (BMW-forhandler)

- Autozentrum (BMW-verksted)

- Autozentrum Gardermoen (BMW-verksted)

- Furubakken (verksted)

- GS Bildeler (deleforhandler, BMW-deler)

- Powerzone (tuning)

Om det er kjøpt pr personlig oppmøte, brev, fax, mail, webshop er vel mindre interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...