Gå til innhold

Start problemer


Tindrum
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har en 320I/91mod/e36 som ikke vil starte når temperaturen ute kryper ned til 5 minus. Har sjekket at den får bensin og at det er gnist på pluggene.

Så fort det blir varmegrader ute igjen så starter den med en gang.

Er det noen som har vært borti det problemet før og som kan ha en løsning på hva som kan være galt?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, viser til ett tidligere innlegg her, hvor vedkommende ikke får start på første vridning. Jeg er ganske sikker på at du har samme problem som ham. Sjekk koblingen til den tykke kabelen som går inn til starteren. Dette er ett velkjent problem med den koblingen. Noen ganger kan man se at det slår gnist fra koblingen. Prøv å dra til koblingen, men etterhvert så må du nok belage deg på skift starteren. De mest seriøse tar den gamle i innbytte, og da blir ikke prisen så veldig høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny starter ligger vel på nesten 3 lapper mener jeg å huske..? har bytta min. Jeg hadde også problemer med batteriet for ikke lenge siden. Det var helt tørt, ver blitt ødelagt pga spolene i anernatoren som hadde ryket.. Uff så mye den har kostet meg, men det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...