Gå til innhold

Underspyling...


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bor ca. 3 mil fra foreldrene mine, og hver gang jeg er hjemme pleier jeg å vaske bilen. Det er gjerne ca. annenhver uke. Men i det siste har jeg kun vært der på kvelder, og ikke orka å vaske i mørket. Så det er kanskje 6-7 uker siden sist vask, og bilen min står parkert på en rimelig bra trafikkert vei, så den blir gørrskitten bare av å stå stille en dag eller to (jæv.. busser mange ganger i timen, og ikke minst saltbiler hver dag).

Har derfor hatt dårlig samvittighet. Liker ikke at biler i min eie står med saltsørpe på seg i lang tid, og spesielt har jeg hatt planer om en underspyling, men har bare ikke fått det gjort. :(

Så i natt da jeg kom ut til bilen var det rusta enorme hull i den overalt. Kunne putte hodet rett ned i den ene hjulbuen gjennom karosseriet, og slik så den ut overalt. En ekte sveitserost med hull i fotballstørrelser. :shock: Definitivt ikke noe koselig syn, men jeg tok det overraskende bra. Tenkte "jaja" og satte meg inn og brukte den som normalt... :-"

Og ja, det var heldigvis bare en drøm. Men jeg tok i det minste hintet, så nå har den fått seg en skikkelig vask med underspyling og full pakke. Forhåpentligvis fortsetter den derfor med å være rustfri en stund til... :o

Moralen i historen er: Spandér på bilene deres en velfortjent underspyling nå som saltingen nærmer seg slutten for denne vinteren. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...