Gå til innhold

Rånere?


Phantom3D
 Share

Anbefalte innlegg

Eller dere kan skaffe dere ett liv. :roll:

Er jo helt utrolig at dere skal sitte i hver deres bil når dere heller kan samles en gjeng hos noen, ta en pils og se på tv :o

Alle har jo sett bilene deres før, dessuten er det lite som skjer på en bensinstajson!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

synes det er kult. folka kommer med bilene sine, setter på høyt musikk, masse fine jenter tilstede, ha det kult prate med hverandre. bla bla

Fine damer?? hmm, det har jeg til gode å se på slike plasser. Jeg har enda ikke sett ei fin dame som er med å råner! Dem er utvaska og damper og røyker:p hehe

Dessuten har jeg aldri skjønt hvorfor dere må møtes på ett sted som bensinstasjoner o.l ?

Jaja, enda en gang, GET A LIFE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er noe eget ved det.. Sosialt, møter nye folk. Ser nye biler, møter damer ja (Joda, mange fine, men også en del ikke så bra) får tips og gir tips. Lensmannen tar kanskje sin faste runde innom for å klage på de med vindusstriper og feil dekk.. det er rett og slett kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør ikke jeg stille på noe slikt altså. Har soting på alle fire sideruter.

Det morsomme er, "alle" sa at det kom jeg til å bli stoppa med i løpet av *kort* tid, uansett hvor lys filmen var. Selv de der jeg kjøpte det sa at jeg kom til å bli stoppa pga siderutene.

Har ikke hørt et pip. Møtt politibiler. Ligget bak politibiler.

Får håpe det fortsetter slik. Men jeg henger aldri ut på bensinstasjoner og råner ikke i sentrum i helgene.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gr: jeg har heller ikkje blitt stoppet av politi pga soting.. alle sa d samme til meg..=) e nokka me å kjøre bmw:)

eller at æ ikkje e nokka særli ute å råne... (bare en litn snart-tur innom byen en fredag eller lørdag, når man ikkje tar en øl eller to..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er samma åssn bil man kjører, syns UP"en er ute etter å ta ungdom, spesielt de som har styla den litt...

kjørte inn på en kontroll for 3 dager siden, lå bak 3 biler, dem lot alle kjøre forbi og da jeg kom, vinka dem meg rett inn, SNUT ER UT!!

Har jo toppstripe og greier, klagde på d, ga ikke mangelapp, men jeg lovte at jeg skulle fjerne d, NOT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat av meg har toppstripe og soting på frontrutene. Han snakker seg alltid fra det. Pga det kommer lys gjennom toppstripen, og den er ikke lenger ned i vinduet en skyggesperrene. På sotingen sier han at den er lys nok og at den ble godkjent med det på.

har prøvd å bli stoppe i kontroll 3 ganger i går med bmw'n. Lå i 50 i andregir forbi.. de ville ikke ta meg inn :P

Men politiet i Ski har sagt at de skal ta rånerene nå.. hvordan de skal klare det vet jeg ikke,, Gjør jo ikke noe ulovlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har toppstripe både i front- og bakvindu, men det er originalt begge steder, så de kan de ikke røre. ;-)

Er sotingen på sidevinduene som er faren. Men kjører jo usenket bil på 175/65-14" på stålfelger og originale hjulkapsler, så det ser vel ut som gamlefar på tur. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har toppstripe både i front- og bakvindu, men det er originalt begge steder, så de kan de ikke røre.

Toppstripe i bakvinduet?? Det må være et Amerikansk påfunn..

Er sotingen på sidevinduene som er faren. Men kjører jo usenket bil på 175/65-14" på stålfelger og originale hjulkapsler, så det ser vel ut som gamlefar på tur.

De tror vel det er en hjemflyttet Norsk-Amerikaner som har tatt med seg Chrysleren sin fra California :wink:

Der tror jeg det er lov å sote vinduer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...