Gå til innhold

Rånere?


Phantom3D
 Share

Anbefalte innlegg

Syns bilen ser bedre ut uten soting.... Måtte eventuelt ha sota frontruta også, og det er kanskje ikke helt smart.

Ser det ikke bedre ut når alle tutene har samme "farge da"??

Lovelig med toning av rutene vet dere....

Og ang råning... Så er det faktisk noen som er mye mer rånete enn andre. Stereo og motorlyd demoer på den lokale bensern tar vel kaka..

Nei takker meg til en kaaaald pils ett eller annet sted jeg da.... syns en kasse pils og en grøftekant høres mye bedre ut, kan jo hende det går noe fine damer forbi og syns synd på med å sånn vetu..... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har toppstripe både i front- og bakvindu, men det er originalt begge steder, så de kan de ikke røre.

Toppstripe i bakvinduet?? Det må være et Amerikansk påfunn..

Det er nok det. ;-)

Faktisk en glimrende sak det. Hindrer sol og dritt på dagen, slik at man slipper å sette seg inn i en brødrister.

neon_hekk.sized.jpg

Ser det ikke så godt her da, men den er vel godt 20 cm bred. Det er ikke toning, men helt svart med små striper av glass hele veien oppover. Foran er "toppstripa" vanlig toning.

Er sotingen på sidevinduene som er faren. Men kjører jo usenket bil på 175/65-14" på stålfelger og originale hjulkapsler, så det ser vel ut som gamlefar på tur.

De tror vel det er en hjemflyttet Norsk-Amerikaner som har tatt med seg Chrysleren sin fra California :wink:

Der tror jeg det er lov å sote vinduer.

Hehe. Er mange steder i USA de er helt nazi på toning, men California er jo en stat som kan trenge toning...

Syns bilen ser bedre ut uten soting.... Måtte eventuelt ha sota frontruta også, og det er kanskje ikke helt smart.

Ser det ikke bedre ut når alle tutene har samme "farge da"??

Så lenge alle siderutene har samme farge betyr det null hva frontruta og bakruta har. Det legger man ikke merke til med mindre man ser inn i frontruta og ser ut igjen av bakruta og en siderute samtidig. Men bakruta kan jo også tas, og da betyr det ingenting at frontruta ikke er tatt. Det kan knapt sees siden bilen vil være så mørk innenfra.

Selv har jeg lys toning på alle sidevinduene. Synes det er pent, dessuten er det behagelig å kjøre med. Skulle hatt på bakruta også for å dempe lyset fra bakenforkjørende biler i mørket. Sola tas som oftest av "toppstripa" bak.

Lovelig med toning av rutene vet dere....

Kun original toning er lovlig på frontrute og sidevindu foran, uansett styrke. Ellers er det lov med ettermontert toning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dem er så pirkkat, dem nevte lyktelistan og senking når jeg og noen venner kjørte inn på kontroll! kjørte me primeran t kompisan mine, dem sa at man måtte få senke-settet godkjent hos biltilsynet, d sku stå på vognkortet, dem hadde orginal senkesett, så dem ska få ordna det nu!

Snart begynner dem vel å klage på grommlyden å, SNUT ER UT!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik at vi bilentusiaster er lette å "ta" for politiet. Somregel har vi penger til å betale eventuelle bøter også..

Det er en mye større drittjobb for politiet å jakte på kriminelle forbrytere.

Det er vel slik i de fleste jobber, at vi ofte gjør det enkleste først, så ser vi om det blir tid til drittjobbene etterpå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men politiet i Ski har sagt at de skal ta rånerene nå.. hvordan de skal klare det vet jeg ikke,, Gjør jo ikke noe ulovlig!

Jeg husker ikke ordlyden i lovteksten, men det ER faktisk ulovlig å drive rånekjøring. Dersom jeg finner lovteksten skal jeg poste den her, evt. så kan noen andre gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forbudt å kjøre unødig.. rånere kjører unødig..

De ahr satt en regel på at det bare er lov til å kjøre 3 ganger rundt ski storsenter. Da tar en kamerat av meg 2.5 runder, og snur.. hihi. Gøy å plage politi litt! Så dem banka dritten ut av en stakkar med maglites utenfor skisenteret i går.. synes de er brutale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D e førbutt me "unødvendig" kjøring før at man skal spare samfunnet å naturn osv.. Veit at det e en eller anna lov som sir at du "skal" kjøre utenom byer hvis det er mulig..

Personli: "så gjer æ mæ nu fan, æ har betalt biln, veiavgift, forsikring, osv, å da skal æ nu få kjøre kor å kati å så mye æ vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D e førbutt me "unødvendig" kjøring før at man skal spare samfunnet å naturn osv.. Veit at det e en eller anna lov som sir at du "skal" kjøre utenom byer hvis det er mulig..

Personli: "så gjer æ mæ nu fan, æ har betalt biln, veiavgift, forsikring, osv, å da skal æ nu få kjøre kor å kati å så mye æ vil.

ENIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de teiteste jeg har hørt, og den frekkeste regelen EVER

Her betaler vi vegavgift og masse andre avgifter, svin dyr forsikring, og det med naturen, da burde nu dem slappe litt av med de fabrikkan eller noe annet drit, jeg er en syk person, legen min har gitt meg "diagnosen" råner... hehe :D

Snart er det vel ulovlig med bil, må begynne å råne med hest som dem gjorde i gamle dagan :D

SNUT ER UT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...