Gå til innhold

får ikke ut klokka (e34)


hypolisot
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, plombert og klippe vekk?? er litt på jorde nå ve?

hehe

Jeg har uansett e36. for å få ut klokka er det bare å poppe ut den, også for å få av ledningen må jeg trykke ned en plastikk ting som stenger for den spaken som skal dyttes ned. Den plastikk "knappen" er på toppen av klokka, bare klem ned den før du dytter ned spaken som frigjør kabelen.

men mulig det er forskjell på e34 og e36 da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ikke lik løsning på en 36 som 34. Vet at det er en "spak" der.

Og plombert er den nok heller ikke. Å bryte på "dingser og duppeditter" er nok heller en nødløsning/desperat handling etter timer på ett enkelt problem. Som igjen innfører ideer som, at den må være plombert, må har vært limt, skruen må ha vært ødelagt osv. Ofte like greit å be om hjelp om man er usikker på hvordan ting skal gjøres, og kanskje også be om hjelp til å utføre det.

Tenker igjen tilbake på læreren min som så klokt ytret følgende; Ting detter f... ikke bare istykker, de blir ødelagte.

F.eks. selv ihjelrustede, bøyde og knekte bolter er greit å løsne igjen. Man må bare vite hvordan. De aller fleste bolter og muttrer som blir ødelagt, skyldes faktisk feil framgangsmåte ved demontering. Tenker på alle de ganger jeg har hørt at noen har måttet kappe bolter på eksos, hjuloppheng osv. Det er faktisk veldig sjeldent man trenger å kappe de, såfremt det da ikke er rustfritt. Det er utrolig nok ett større problem. Gjelder spesielt om man kommer borti duplex og super duplex. Der kan man skaffe seg ett problem om man ikke utfører sammenføyningen riktig.

Ops!!! Sporet av skikkelig her

Men, tilbake til klokken, tror spaken der skal trekkes i, men er ikke helt sikker. Skal se på det i helgen selv jeg, så skal du få en "instruks". Skal bytte ut min lille komputer med en stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...