Gå til innhold

--> BMW 320D Styling <-- ? hvor


Neo_The_One
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er ny på dette forumet og ny for BMW kjøpte min første BIL på Søndag og det ble en BMW 320D:

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=407577 << DENNE

og jeg lurte på noen ting det er vanlig kassett spiller i den jeg skulle gjerne hatt en CD-veksler eller en CD-Spiller for den.

Og hvor finner man styling for sånne biler? her i norge?

Venter svar!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra vet du. :)

Gratulerer med ny bil!

Prøv deg på Kenth Auto og TSI under "Styling". De har ganske mye. GS Bildeler og Motor Technik under "Deler" kan også være alternativer for lykter og original styling.

Det er i alle fall mye gøy å velge mellom til E46. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, glemte å svare på stereospørsmålet. Du kan fint få tak i original CD-spiller eller CD-veksler til bilen din, men det koster en del fra forhandler.

Sender deg kontaktinfo per PM til en fyr som selger fabrikknye BMW-anlegg rimelig billig. Det skal være legitime greier med garantibevis og alt.

Hvis ikke får du gå for noe uoriginalt. Det funker jo det og, selv om det ødelegger litt av interiørstilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Jeg har kjørt en 98-modell 320d i vel et år nå, og er godt fornøyd jeg i allefall!

det er vanlig kassett spiller i den jeg skulle gjerne hatt en CD-veksler eller en CD-Spiller for den.

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/kjopsalg_se.asp?kategori=4 så finner du annonser fra en med e-postadressen kblom@spray.no, bla deg nedover til annonsene lagt inn 9/3-04 så finner du akkurat det du er ute etter, nemlig E46 BMW Business RDS CD. Han skaffer nye spillere med garanti veldig billig. Denne koster 3850,- til sammenligning er veil. pris fra forhandler 7300,-!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik, :gunfire:

8)

Jeg kjørte forresten nettopp en ny 320dAT. Fin bil, men litt lite "sprut". God som cruisebil.

Men... den klarte seg faktisk bedre enn MINI Cooper i brotesten* til tross for automatgir. Tror jeg klarte ca. 125km/t med 320dATen (150hk-versjonen) mot 120km/t i Cooperen. Cooperen har jo bare en liten 1.6-liter (115hk), så oppoverbakken tok vel knekken på den. Dessuten var ikke girkassen i Cooperen noe digg. Det hører også med til historien at jeg ikke likte Cooperen noe særlig "overall" heller...

* Vi har to brotester her i Stavangerområdet (og en tunneltest), men denne gangen snakker jeg om bånn fyring i et aksellerasjonsfelt, og så gjelder høyest mulig hastighet til første broa. Hele greiene er i oppoverbakke, så vekt og volum betyr en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Bra valg av bil!

For økt kjøreopplevelse bør du koste på deg litt chipping på denne. Selv kan jeg anbefale ESS her på østlandet (Se i meny til høyre).

Mine 136 hk ble justert til ca. 170, mye bedre respons hele veien. Og minst like viktig: Jevnere effekt/DM-kurve, originalt er det en "dip" rundt 2000 omdr. denne er nå helt borte, og motoren drar jevnt og bra fra ca. 1500.

Mulig at forbruket har blitt en tanke lavere også, men jeg har ikke forsket noe på det (Har kjørt på 0,40 fra Geilo til Oslo med ski på taket og det er jo OK...)

Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel BMW'ene imponerer stort etterhvert, kunne tenkt meg en 530/330 diesel i touring, har prøvd 330'n og den var rå-akselerasjon som en M3 sier det meste....

Hvis du savner litt trykk, er det jo bare å chippe herligheten!

:twisted:

Hilsen M-power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...