Gå til innhold

Fredagssnacks bestilt!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ah. Da var diamond clear front turn signals (i grillen innenfor frontlyktene) og clear corner lenses (i sidene på frontfangeren) bestilt fra Modern Performance i USA. Gleder meg til å få sommerklar bil uten de skittenoransje blinkerne. 8)

Åja, og så bestilte jeg titanium bulbs i amber også. De er pene.

Med oransje originale pærer (av):

stock_bulb.jpg

Med oransje titanium pærer (av):

titanium_off.jpg

Med oransje titanium pærer (på):

titanium_lit.jpg

105,- per par av disse pærene, men jeg synes de er dritfete. Mye penere uten det oransje skjæret i hvite lykter. :)

Når dette er på plass skal alle lyktene kobles om til US style med sidemarkeringslys. Har jo tross alt Amcar. Og håper derfor å slippe unna med det hos Biltilsyn/Politi.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at det ser bedre ut. Mye kommer alt på, inkl. alt drit for å få det inn hit?

830-850,- et sted tror jeg.

Amcar-senteret skulle ha 1600,- eller noe bare for hvite frontblinkere (kun de i grillen). Nå får jeg to par OG et par med dyre pærer til halve prisen.

Får alle blinkerne og greier sendt til en adresse i New Jersey, så sendes det til Norge neste uke eller uka etter der. Sitter og lurer litt på om jeg skal bestille flere ting til NJ-adressen nå, og få det pakket i samme pakken til Norge. Lurer litt på den originale surfboard-spoileren. De går for sånn $40 brukt der borte. Men spørs om jeg klarer å finne i riktig farge. Hvis ikke blir det dyr lakkering her hjemme. :/

Må vel bestille litt jeg og, nye tåkelys iallefall, nå er begge sprekt...

Hvordan klarer du det der? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg bestilte fra sender nok øyeblikk pakken til NJ, men de har ikke BMW-deler uansett.

Men frakt internt i USA er ganske billig, så hvis du er interessert i å bestille derfra kan du godt bestille til NJ-adressen og få det i samme pakke som meg hit til Norge.

Dollaren er jo lav nå, så det kan sikkert lønne seg på BMW-deler også.

Sjekk f.eks Andy's autosport:

Helt klare blinkere:

http://www.andysautosport.com/bmw/92_983seriescl.html

Alt til E36:

http://www.andysautosport.com/bmw/92_983series.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Steinsprut kanskje? Store steiner, men heh. Er jo ikke som om jeg går inn for å ødelegge dem

Nå vet jeg ikke hvordan det er på E36, men på E30 så er det jo en svakhet med glassene i tåkelysene, både før og etter facelift. De blir varme under bruk, så sprekker de når det kommer vann på de (regn/slaps/snø/søle m.m.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27.03.04 11.27 INNLEVERINGSREGISTRERT 2060 GARDERMOEN

29.03.04 12.10 SORTERT 0024 OSLO

30.03.04 12.28 ANKOMSTREGISTRERT 4068 STAVANGER

30.03.04 15.15 ANKOMMET POSTKONTOR 4003 STAVANGER STAVANGER SENTRUM

Siste kom ikke opp før nå, kl. 17:40, og postkontoret stengte kl. 17:00! Arrrrh... *irritert på nettspor som er så treg med oppdateringene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er pakke nummer to som er onsdagssnacks. Hehe. ;-)

Den som nå ligger på postkontoret er snackset tråden opprinnelig startet med. Har tatt 1,5 uke fra USA, inkludert fortolling og alt. Ikke så ille det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...