Gå til innhold

Fredagssnacks bestilt!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp. Men fraktprisen ble litt høyere enn forventet, for de beregner volum i tillegg til vekt. De regner med volum / 4.5. Min pakke er bare .85kg, men er på 12 liter, som blir 2.66. Ergo havnet pakken min i 5kg-kategorien istedenfor 2kg-kategorien. Kjedelig når den bare er .85kg.

Derfor ble det en femtilapp dyrere enn hva det ville blitt om jeg brukte U.S. Postal Service og fortolla pakken selv via nettet. Uansett ikke allverdens, og så slipper jeg å ta meg av fortollingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Aaah. I morgen skal jeg *endelig* få hentet de to pakkene som har venta på meg på postkontoret i en uke. Fikk endelig hentelapp i posten rundt kl. 13 på onsdag og kom meg ned på postkontoret i sentrum rundt 14:30. Da var det *selvfølgelig* stengt. Forbanna helligdager!

Menmen, i morgen er det liv i Norge igjen, så da kan jeg få på plass remote trunk release og forsterker til subben jeg ikke har montert, som skal sitte i subkassen jeg ikke har bygd. Ting tar tid. Det ble badegulvsstøping og hyttebygging foran kassebygging. MDF-plate hadde visst ingen hast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.

Henta nettopp pakker på posten, og den ene var adressert til Ford Sierra Råneklubb!

hagenisse - bank på deg! :stupid:

Det var heldigvis en 45 årish dame som ekspederte meg, og hun tok ikke noe notis av adressen. Hadde vært klikk hvis det var ei ung søt berte! Faaaen det hadde vært flaut. Da hadde det blitt :angry: og :gunfire: på deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...