Gå til innhold

Navneforslag


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Det diskuteres for tiden å få lagd et klistremerke å ha på bilene våre, og det er en god idé, men jeg er ikke spesielt glad i BMWGuiden-navnet.

Noen som har noen gode forslag?

Gjerne noe som ikke inneholder BMW - vi vet vel alle hvordan det gikk med bmwpower.nu, bmwm5.com og BMW Spesialisten... (ble tvunget til å bytte navn av BMW AG).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt langt, men du gav meg idé til et brukbart navn. 8)

Er fortsatt åpen for flere forslag, så kom med de! Brainstorming er bra.

Trenger ikke ha noe med bimmer eller BMW å gjøre heller egentlig. Liker ikke helt å låse meg til merke. Er så mye digg biler rundt. Kan ikke love at jeg kommer til å kjøre BMW fremover. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for NÅ ble jeg ikke det spor nysgjerrig - nei da! [-X

Si det! Si det! Si det!

I det minste i en PM...

Når du har en del gode forslag så håper jeg du legger ut en poll.

Dersom du seriøst vurderer å omfavne flere merker så vil jo dette bli omtrent som bilforumet.net all over again jo! JUDAS forresten! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for NÅ ble jeg ikke det spor nysgjerrig - nei da! [-X

Si det! Si det! Si det!

I det minste i en PM...

Nå har du fått PM. ;-)

Når du har en del gode forslag så håper jeg du legger ut en poll.

Får se, faren er jo at domenene blir tatt...

Dersom du seriøst vurderer å omfavne flere merker så vil jo dette bli omtrent som bilforumet.net all over again jo!

Litt, men vil ha mer teknisk info og slikt. Derfor er det ikke aktuelt med absolutt alle merker. Bare de interessante. Og så er det jo fordi jeg ikke kjører BMW selv lenger.

JUDAS forresten! :wink:

Hehe. Er ikke min feil at BMWer er så dyre. :o

Kjører uansett så lite for tiden at det er bedre å ha en rimelig og driftssikker bil. Fikk den jo dessuten så billig at jeg kanskje kan selge den med 20k i fortjeneste. Dette er jo også første bilen jeg har i mitt eget navn, så forsikringen teller en del. Har kun startbonus på 20%. Tjener opp bonus for harde livet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke kebab? Kunne jo like gjerne kjørt toyota dere.

BMW-eiere spiser Bratwürst og saltkringle. Toyota-eiere spiser Sushi. Hva slags doning en kebabspiser ruller rundt i har jeg ikke peiling på! :wink:

Seriøst: Jeg spiser ikke kebab fordi jeg ikke liker så sterk mat, dessuten har jeg en allergi som gjør at jeg ikke tåler vanlig mel - og det hadde blitt rimelig mye søl med kebab uten brødet rundt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se, faren er jo at domenene blir tatt...

Det er det selvsagt en fare for - tenkte ikke så langt!

Litt, men vil ha mer teknisk info og slikt. Derfor er det ikke aktuelt med absolutt alle merker. Bare de interessante.

Godt du ikke tenker å inkludere kreti og pleti!

Og så er det jo fordi jeg ikke kjører BMW selv lenger.

Som jeg sa: JUDAS! :P

Hehe. Er ikke min feil at BMWer er så dyre. :o

Bilavgiftene i Norge er en skam, men det er en helt annen plate!

Kjører uansett så lite for tiden at det er bedre å ha en rimelig og driftssikker bil. Fikk den jo dessuten så billig at jeg kanskje kan selge den med 20k i fortjeneste. Dette er jo også første bilen jeg har i mitt eget navn, så forsikringen teller en del. Har kun startbonus på 20%. Tjener opp bonus for harde livet nå...

Jeg hadde heller ikke BMW før jeg var 22, og hadde hatt bil og forsikring i 4 år. Da ble den registrert på min mor, som hadde en hvilende bonus liggende. Første BMW registrert på meg var når jeg var nesten 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte BMW da jeg var 19, men måtte ha den i mor sitt navn. Siden de da allerede hadde to biler på 75% fikk den tredje automagisk 50% bonus, så det var jo en grei deal. Men en gang må man begynne å spare opp egen bonus, for man får ikke lenger overført bonus fra foreldre. :(

Uansett, tilbake til topic - jeg vil ha flere forslag! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst: Jeg spiser ikke kebab fordi jeg ikke liker så sterk mat, dessuten har jeg en allergi som gjør at jeg ikke tåler vanlig mel - og det hadde blitt rimelig mye søl med kebab uten brødet rundt! :D

Altså, da ber du om en svak kebabmiddag. Så får du brødet vedsiden av (og kan la være å spise det). 8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, da ber du om en svak kebabmiddag. Så får du brødet vedsiden av (og kan la være å spise det). 8):lol:

Og da garanterer du at hverken noe av maten, redskapen de har brukt, benken de tilbereder maten på og hendene til betjeningen ikke har vært i kontakt med en eneste brødsmule? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...