Gå til innhold

X5 LIMO


Anbefalte innlegg

Altså - hallo!

X5en er jo bare en elendig manipulasjon. Se to sekunder på det og man ser at alt er skeivt og håpløst, og hvorfor er bildet kutta akkurat ved taket?

Jo, fordi han som har gjort det ikke er flink nok til å manipulere husene i bakgrunnen også. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også litt på disse bildene, men studerte ikke det øverste godt nok til å fastslå at det dreide seg om manipulasjon. Min reaksjon var at bildet var dårlig (kuttet ved taket), og at når jeg søkte på filnavnet til interiørbildet i Google Images så fant jeg en side med spesielle limosiner, men ingen eksteriørbilder av X5!

Siden denne var fake så får jeg dedikere forrige kommentar til bildene gr postet av Platinum Coach Transportation istedet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA vil de gjerne ha hvite biler, det er litt status der, samt at det i California og en del andr stater er en fordel med hvit bil pga. temperaturen.

Oransje blinkere er meget sjeldent pent! Helt siden jeg kjøpte min første bil i 1992 så har jeg forsøkt å bekjempe dette i størst mulig grad på mine egne biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...