Gå til innhold

Dagens flaueste...


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tipper det sto noen søte jenter i det busstoppet som du skulle tøffe deg for :headbang:

Hehe, skal ikke se bort i fra det. Nei, seriøst, det rakk jeg ikke å se, og jeg vet ikke om en Neon drar så fælt... Eller kanskje den gjør det, det er jo jentebil. ;-)

Jeg har selv hatt noen seriøse bomgiringer på autoslalom (og i trafikken), ikke noe kjekt :oops:

Stemmer... Ang. autoslalom... har litt lyst til å prøve meg på det i sommer, men vet ikke om jeg tør. Var en tur og titta på en NAF-runde i fjor en gang, og det så ikke spesielt enkelt ut. Var et par som kjørte feil om og om igjen... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer... Ang. autoslalom... har litt lyst til å prøve meg på det i sommer, men vet ikke om jeg tør. Var en tur og titta på en NAF-runde i fjor en gang, og det så ikke spesielt enkelt ut. Var et par som kjørte feil om og om igjen... :o

Det er bare å kaste seg ut i det..

Det viktigeste er ikke å delta men å ha det gøy.. Eller hvordan var det nå igjen :wink:

Når det gjelder det å kjøre feil tror jeg det kommer av at altfor mange er innstillt på å kjøre mest mulig slalom rundt banen. Der hvor banen er noenlunde rett, roter mange det til med en gang. Det har jeg iallefall inntrykk av her i Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke du ha nye dekk også? :-)

Riktig, men har jeg råd? ... Nei ... Må iallfall vente til jeg har flytta, er redd flyttingen tar knekken på økonomien min. Pleier å komme en del ekstrakostnader i forbindelse med slikt.

Uansett er det vel ikke særlig lurt å ta helt nye dekk på bane/autoslalom. ;)

Frode, var i svingkombinasjonene problemet var da jeg så på. En i en 9-3 kjørte feil to eller tre omganger. Surra seg helt bort og fant ikke ut hvor han skulle inn igjen heller... Får skaffe meg navi-system og plotte inn løypa.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg kjørte over et eller annet i høy fart, kapslene fløy av, gikk langt til helvete, potta gikk av, så hørte vi den vrroooom vrrroooooom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...