Gå til innhold

Hva bør jeg minst få for disse felgene.. (hartge)


Qee
 Share

Anbefalte innlegg

hei,

Jeg har noen hartge felger

235/35/19 Pirelli P7000 (bør skiftes)

265/30/19 Falken (ett eller annet racing, gått ca 300mil og er "ny", høy prisklasse)

De passer rett på E46, hvis det blir løsnet litt av skjermen bak (har beskrivelse fra Hartge på det, se på det ene bildet ved pilen)

Er en liten lakk/korrosjon på den ene felgen bak. Er ganske få skraper (dvs pga kanter osv)

De er selvsagt bare verd det noen er villig til og betale for de, men hva mener dere jeg hvertfall bør ha, ser gjerne at noen seriøse svarer her og ikke noen som sier 5000 for de har 5000 på høyrentekontoen deres!

- henrik

0.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. der var du og ja.

Skulle tro du vil få mellom 15 og 20k Det står jo nye (nesten) bakdekk på den. Er vel bra mønster fremme og?

Du vil vel ikke bytte med meg da? Hehe. Neida. Skal nok ha mine til jeg selger kjerra.

Funnet ny bil da? Og lappen. Hvordan går det med den saken?

Da var det vel bare å si R.I.P. E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. der var du og ja.

Skulle tro du vil få mellom 15 og 20k Det står jo nye (nesten) bakdekk på den. Er vel bra mønster fremme og?

Du vil vel ikke bytte med meg da? Hehe. Neida. Skal nok ha mine til jeg selger kjerra.

Funnet ny bil da? Og lappen. Hvordan går det med den saken?

Da var det vel bare å si R.I.P. E46.

Er ikke så mye mønster fremme, men som sagt så skal det veie opp for de bakdekka som står på.

Jo jeg tenkte en plass 20k+, kommer garantert og shine/testet de før jeg selger de videre...

En kamerat av M3 CSL skal kanskje teste de på revebanen 25/4...

Jeg har vert medlem her siden "03 Okt 2003", men har ikke postet noe.

Joda jeg har planer for ny bil, har satt tp-r.com på saken (han skulle hvertfall sjekke litt for meg, samme som tok inn EVOen og Skylinen te Crazytuning...) Enda litt usikker men skal ikke se bort fra at det kan bli en E46 igjen, er jo %&)(#¤ gode biler da :D

Sperrefristen går ut om 3 uker +-, så jeg er på veien så raskt det overhode lar seg gjøre... [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av problemet med å selge så dyre felger brukt er at folk som har råd til å bruke 20k+ på slikt ofte heller vil ha nytt, så det er helt sikkert ikke lett å få en fornuftig pris (i forhold til nypris) for de...

Du får beholde felgene og kjøpe deg en E46 coupé heller... Og ikke gå på hodet igjen. Man blir kjendis av å gjøre slikt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av problemet med å selge så dyre felger brukt er at folk som har råd til å bruke 20k+ på slikt ofte heller vil ha nytt, så det er helt sikkert ikke lett å få en fornuftig pris (i forhold til nypris) for de...

Du får beholde felgene og kjøpe deg en E46 coupé heller... Og ikke gå på hodet igjen. Man blir kjendis av å gjøre slikt... ;)

Som sagt så er jeg enda usikker på hva bil jeg skal ha men er en stor mulighet for at det blir en coupe igjen, og da kommer jeg til og beholde felgene uansett... Og den skal hvertfall holdes på alle fire :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer disse felgene til E39?

Feil innpress. Disse er vel rundt ET 40-45mm. Du trenger vel rundt 20-25mm.

Er riktig som Mr.Stream sier, feil impress...

Bestilte en X3 for et par måneder siden og hadde det gått ann og satt felgene på den så hadde det sikkert blitt kongelig, men som sagt så er det ikke muligt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...