Gå til innhold

Photo shopped BMW'er


Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flere detaljer med bilen som tyder på at den er fotoshoppet. Først og fremst lyktene som du også nevner, de er en blanding av forskjellige BMW-lykter. Blinklyset ser ut til å være X3 eller 1-serie, og hovedlykta mangler E46-buene nederst. Fronten ser veldig standard M3 ut, bare med større hull

Men det viktigste, bakgrunnen er identisk med den øverste til høyre av de du postet på fredag, mens bilen er identisk (bortsett fra detaljer som farge/dekor, felger, speil og lufting på panseret) med den nederste til venstre fra samme dag! Og gulvet (vann/fukt + oppmerking) er identisk på alle tre bildene.

Gallery_67.jpg

Gallery_226.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig imponerende manipulasjoner det der.

Jeg er LYSÅR unna dette med mine kunstneriske begrensninger ihvertfall!

///M Power: Hvor finner du disse bildene (nettadresse)? Ja, jeg finner adressen til selve bildet ved å høyreklikke på det, men jeg finner ikke fram til noen internettside med oversikt over miniatyrene... :?

Viste samboeren disse bildene nå, hun ble plutselig "redd" for at jeg hadde sett meg ut noe så ekstremt! :wink:

Men hun har Z3 som drømmebil, og jeg tror ikke hun hadde sagt nei takk til den oransje med "Böse Blick"! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...