Gå til innhold

Værste Uke i Mitt liv


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Vell jeg har hatt dårlige dager fortiden På tirsdag så strøyk jeg

i Kjenntskaps prøve med små feil :cry:

Igår om natta kl Et/ to tida ble jeg tatt for rå kjøring :? kjørte 105KM/t i 60 sone.

Jeg kjørte i 100/105 og ser at det kommer en bil i motsatt felt og den gir meg fjernlys, men jeg bremser ned til 90 og forsetter de begynner å snu bilen sin og slår på blått lys, jeg stopper, tar meg av belte og går ut av bilen. Så kommer polilti mannen og sier at jaa nå har du kjørt for fort.

jeg sier at ja jeg innerømmer det at jeg har kjørt for fort men hadde jo bare 20 over grensa :wink:

Politimannen sier er du sikkert på det, jeg sier tjaa så ikke nøyaktig på nåla. Han tar førerkort og spør etter vognkort vell jeg fant ikke noe vognkort i bilen(hadde lånet bil fra en kompis av meg) plustelig så kjører kompisene mine forbi oss og kommer tilbake og forteller politi om at vognkortet ligger i verkstedet.

Han sier greit sitt i bilen jeg går og setter meg i bilen. så begynner han å spøre kompisen min om hvem sin bil er det du kjører i Ditten og datten.

Vell etter kvarter 20 min kommer han tilbake til meg og sier tjaaa nå har du mistet førerkorte ditt :oops: Jeg ble rød i ansikte og sier jeg beklager og noen sånt skal ikke gjenta. Tjaa han står og tenker og tenker.

Så sier jeg, ja men jeg var jo snill og ærlig mot dere og innerømte feilen min ,jeg har ingen prikk på rulleblad og samme med førerkort.

Han sier tjaa siden du oppførte deg pent da får du max bot(5000), 2 prikk og du kan beholde lappen.

Endeliggg fikk jeg en ny sjanse "No more Råkjøring nå ass" skal vente litt med råkjøringen nåå.

Og det var en fuckinggg Audii jeg ble tatt med jeg har altid hatet audi igår første gangen jeg kjørte med audi og ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch... Er skummelt det der, med at man kan bli tatt av møtende biler.

Var vel ikke så lenge siden du fikk lappen heller, så da hadde du måttet ta den helt på ny.

Overraskende at de ombestemte seg da, hvis han først ville ta lappen din. Høres ikke ut til å være typisk politi. Enten veldig hyggelig gjort, eller så hadde de lite eller ingenting bevis, og visste at de ville tapt om du nekta blankt...

Tror forresten ikke noe på at dere er ferdige med råkjøringen. Hehe. Er vanskelig å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt stoppet i en "fartskontroll" uten at de hadde noen måling å vise til hadde jeg aldri godtatt noen bot.

En kamerat ble stoppet av en politimann i sivil (han var ikke på jobb) en gang og han fikk 3000,- i bot, noe som var mye den gang. Denne politimannen hadde målt han med speedometeret i privatbilen sin.

Usmaklig spør du meg! :evil:

Er det snakk om uaktsom kjøring er det noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell det vet ikke jeg om at de brukte noe instrument men de nevnet det.

Jeg har hatt lappen i over 2 år nå

Og du har råkjørt hver eneste gang du kjørte bmw`en eller merca.

Men med en gang over til fiendene, bustaaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær gla at du ikke mista lappen... :D

Vanskelig å ikke trykke på gassen av og til,gjelder da spesielt når man Kjører Bmw, trur alle kjenner seg igjen her, anbefaler ALLE til å kjøpe lada, dem får jo max 80 og da får man sjeldent/aldri bot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var to stikker og begge var hyggelige.

Vell klarer ikkke å gi meg ass.

Var ute med kompiser i går og vi hadde med oss 3 bmw'er E36 ///M siin,min og en annen venn av oss. ///M forbikjørte meg etter det så klarte jeg ikke å holde meg så måtte jeg ta det igjen.Jeg klarer aldri og kjøre etter fartsgrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var to stikker og begge var hyggelige.

Vell klarer ikkke å gi meg ass.

Var ute med kompiser i går og vi hadde med oss 3 bmw'er E36 ///M siin,min og en annen venn av oss. ///M forbikjørte meg etter det så klarte jeg ikke å holde meg så måtte jeg ta det igjen.Jeg klarer aldri og kjøre etter fartsgrensen.

Med WannaBeM3`en din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...