Gå til innhold

Gatebiltreff på Lånke 8.mai.


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her som skal hit med bilene sine da??

Lånke er forøvrig i Trøndelag for de som ikke vet.....

Det arrangeres av NormøreGatebilKlubb. Disse treffene har vært en STOR suksess de siste årene.

Treffene inneholder Banekjøring, Breisladdkonkurranse, Drag og Utstilling......

Her er det noen bilder fra tidligere treff :

http://www.home.no/asleroe/breisladd.html og

http://www.home.no/asleroe/gatebil.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som arrangørene har helt kontroll når de lar så mange stå praktisk talt ute på banen når det kjøres! Farlig og uvettig - både av arrangører og publikum!

Var du dær selv eller?? Jeg var dær og syntes det ikke så noe uvettig ut..... enten du tenker på publikum eller arrangører. Enig i at ett av de bildene ser litt på kanten ut men mann må liksom være dær for å bedømme om det er uvettig eller farlig. I mine øyne var det ikke noe farlig eller uvettig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke der, men som arrangør på Lånke gjennom flere år (BMW CCN, Trøndelag) syntes jeg det der så meget tvilsomt ut. Publikum får ikke oppholde seg ute på banen hverken på våre treff eller andre BMW CCN-treff. Jeg vet også at NAF Motorsport som eier banen og er tilstede hver gang den leies ut reagerte på (den manglende) kontrollen arrangørene hadde over publikum.

Selv om det var betryggende avstand fra biler til tilskuere så lenge alle breisladder gikk som forventet så er det ikke alltid nok dersom noen får en kontra e.l. som ikke er beregnet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...