Gå til innhold

Haakons M3csl


serox
 Share

Anbefalte innlegg

M3 CSL ble levert i kun to farger - Stahlgrau og Saphirschwartz (altså stålgrå og safirsvart) - og da klarer du vel selv å finne ut hvilken farge det er på Haakons... :wink: Alle 3 CSLene som ble levert til Norge har samme farge, og jeg har et inntrykk av at majoriteten av de 1600 produserte bilene ble levert med denne fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg blingser angående fargen - konseptbilen på IAA i 2001 var Stahlgrau (alle ///M-bilene - M3, M3 cab, M3 CSL concept, M5 - hadde denne fargen på IAA-01) - så det kan være det som henger igjen hos meg... :roll:

Svart CSL:

11111111136447616-19426-1082807488.bild11111111136447616-19426-1082807488_1.bild

Edit: Snedig, bare en halvtime etter at jeg la inn disse bildene var den en annen bruker som postet mange store bilder av en svart CSL på BMW CCNs forum! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... dNr=132639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt kjipt med den svarte er at karbondetaljene ikke viser særlig godt igjen. Både taket og den nederste lista på bakfangeren går mer i ett med resten av bilen.

Ellers er jo svart utvilsomt pent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt kjipt med den svarte er at karbondetaljene ikke viser særlig godt igjen. Både taket og den nederste lista på bakfangeren går mer i ett med resten av bilen.

Enig med siste taler, den ser mer "ordinær" ut i svart.

Carbondetaljene i frontspoileren lider også samme skjebne.

Se på dette bildet, dette ser jo mørkere ut enn sølvgrå metallic, gjør det ikke?

img_2995.jpg

Har forøvrig sendt mail til Haakon for å få fastslått en gang for alle hviken farge det er. Dersom jeg mot formodning skulle ta feil så skal jeg selvsagt ærbødigst bøye meg i støvet, men hvis det motsatte er tilfelle - at fargen ER Stahlgrau - ja da skal det hoveres! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...