Gå til innhold

mobilholder e36


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips hvor man finner slike beslag til å feste mobilholderen på? Jeg vil ikke ha slike som er festet et eller annet sted rundt cd-spilleren.

Så på http://www.mtu.no og der var det to typer, hvor den ene er slik som står foran luftedysene, noe som hadde vært greit nok hadde det ikke vært for at den da sperrer for den av "knappene" der.

Ellers fant jeg dette rare greiene http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=254534648&n=661826516&pn=661827057

Noen som har prøvd noe slikt? Så rimelig jalla ut, men.. Andre tips til steder jeg kan finne sånn hadde vært kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligner ganske på en orginal Bmw brakett, men den orginale koster ca 1500,- hvis du kjøper den fra Bmw. Sikkert like fin den der.

Har montert slike i en del biler, og det blir ganske bra. Men har ikke sett åssen det blir i en e-36.

Jeg hadde heller tatt en slik enn de fra Mtu, Som du sier den en sperrer for knapper , og den andre står jo på samme sted som den du syns ser jalla ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik konsoll fra MTU i min E46. Koster vel ca. halvparten av det BMW skal ha. BMW sin er ekte skinn mens MTUen er immitert skinn. Same shit, different wrapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik Kuda Base fra Mobilsentrum i min forrige bil, en E30, og syntes det var helt knall. Tidligere har jeg hatt en MTU-sak i en annen E30, en type som festes til høyre for friskluftdysene, med et stag som ble skrudd fast til dashbordet (benyttet et originalt skruehull inne i hanskeromsåpningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...