Gå til innhold

Har laget meg album her på BMWGuiden


 Share

Anbefalte innlegg

MYE lekre bilder der, Haakon!

Har sansen for bildene til han evo.no-karen. Han er meget dyktig.

M3_CSL_11.jpg

Perfekt bilde. Glimtet i "øyet" og alt er på plass! :)

Og så har jeg et lite spørsmål ang. dette:

M3_CSL_17.jpg

Er det lys nede i fotbrønnene på CSLene, eller er det andre lyskilder her? Veldig gult lys, syntes jeg... Det minner om gatelysene på utsiden, men det ser ut som det er mer konsentrert lys nede i fotbrønnene også. Virker ikke helt reellt at gatelysene lyser på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MYE lekre bilder der, Haakon!

Har sansen for bildene til han evo.no-karen. Han er meget dyktig.

M3_CSL_11.jpg

Perfekt bilde. Glimtet i "øyet" og alt er på plass! :)

Og så har jeg et lite spørsmål ang. dette:

M3_CSL_17.jpg

Er det lys nede i fotbrønnene på CSLene, eller er det andre lyskilder her? Veldig gult lys, syntes jeg... Det minner om gatelysene på utsiden, men det ser ut som det er mer konsentrert lys nede i fotbrønnene også. Virker ikke helt reellt at gatelysene lyser på den måten.

Jeg har også velidg sansen for Espen sine bilbilder, han er meget dyktig ja. Men, jeg holder en knapp på Øyvind sinde bilder, for å være helt ærlig. :)

Det er ikke noe tilleggsbelysning i noen av de kveldsbildene. Fargen på lysene kommer nok av den lange lukkertiden. Kameraet stod på stativ hele veien... Og ja, det er lys i fotbrønnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Det er SMG-girkasse på M3 CSL, så i likhet med biler med handicapgir så er det ingen clutch. Til forskjell fra biler med handicapgir så er bremsepedalen av normal størrelse.

Min kommentar var ment som en spøk til M3_CSL alias Haakon.

Skjønte nok det du Erik! :)

Du skriver at bilen ikke har clutch, det er feil! Den har clutch, men ikke clutchpedal!! :stupid::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre at de CSL bile ikke er utstyrt med noen som heter radio eller anlegg?

De kunne leveres med stereo, jo, men Haakon bestilte vel uten, for han har satt i et Pioneer NAVI/DVD-anlegg, med skjerm som kommer ut av spilleren.

også fikk jeg vite at den har ikke klima og sånt også,men hvorfor er det massevis av knapper der inne i midtkonsolen.

Joda, de har nok klima også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en heftiig bil.

Fikk høre at de CSL bile ikke er utstyrt med noen som heter radio eller anlegg?

også fikk jeg vite at den har ikke klima og sånt også,men hvorfor er det massevis av knapper der inne i midtkonsolen.

Takk!

Jeremy Clarkson er ikke så veldig nøye på fakta, akkurat som Autofeil-Larssen :)

I min bil var det ikke radio (nå er det Pioneer/Infinity). Eneste ekstra på min var Xenon og klima, helt perfekt i mine øyne! Andre har PDC, regnsensor (kunne godt hatt den, men er ikke vant med det fra før), stereo, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne leveres med stereo, jo, men Haakon bestilte vel uten, for han har satt i et Pioneer NAVI/DVD-anlegg, med skjerm som kommer ut av spilleren.
Jeg bestillte ikke bilen Gunnar, jeg "tok til takke" med den eneste tilgjengelige i Norge (også den med minst utstyr, heldigvis!). Jeg hadde bare en uendelig mengde flaks som fikk tak i den bilen! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte ikke bilen Gunnar, jeg "tok til takke" med den eneste tilgjengelige i Norge (også den med minst utstyr, heldigvis!). Jeg hadde bare en uendelig mengde flaks som fikk tak i den bilen! :D

Ah. Det visste jeg vel egentlig. Den stod vel allerede hos Tronrud da du handla.. Var det de som spec'a og bestilte den fra fabrikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...