Gå til innhold

Har laget meg album her på BMWGuiden


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte ikke bilen Gunnar, jeg "tok til takke" med den eneste tilgjengelige i Norge (også den med minst utstyr, heldigvis!). Jeg hadde bare en uendelig mengde flaks som fikk tak i den bilen! :D

Ah. Det visste jeg vel egentlig. Den stod vel allerede hos Tronrud da du handla.. Var det de som spec'a og bestilte den fra fabrikken?

Det stemmer 100%! :) De regnet med at det kom en gær'n entusiast og det gjorde det jo! :o:mrgreen:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer 100%! :) De regnet med at det kom en gær'n entusiast og det gjorde det jo! :o:mrgreen:

Hehe. Heldig for oss at det var deg, da. ;)

Dritkul bil...

Får vel hilse på deg da hvis du kjører forbi meg da i oslo.

Bare husk en burgunder rød wannabe ///M3

Du får ta turen på BMWCCNs treff på Rudskogen. Såvidt jeg har fått med meg skal Haakon dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he!

I det opprinnelige innleget så skrev jeg da også clutchpedal, gikk bare litt fort når jeg skulle forklare at det ikke dreide seg om "Finn 5 feil".

Mobber du Haakon, så blir du mobbet tilbake! (Gammelt jungelord!). :mrgreen:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Heldig for oss at det var deg, da. ;)
Kanskje det? :)
Dritkul bil...

Får vel hilse på deg da hvis du kjører forbi meg da i oslo.

Bare husk en burgunder rød wannabe ///M3

Takk! Er ikke så ofte i Oslo og jeg har en liten mistanke om at det er flere av din sort... :)
Du får ta turen på BMWCCNs treff på Rudskogen. Såvidt jeg har fått med meg skal Haakon dit.
Det stemmer! Kjører sammen med bergensgjengen om fredagen! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta turen på BMWCCNs treff på Rudskogen. Såvidt jeg har fått med meg skal Haakon dit.
Det stemmer! Kjører sammen med bergensgjengen om fredagen! :)

Blir nok mye gromt å se! Bittert at det er allerede nå til helga. Hadde det vært litt uti juni skulle jeg tatt turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med stereo/navioppsettet Haakon? Hvilke produkter ble det til slutt?

Fant BRSmontøren speedosignalet til slutt eller? :lol:

Jeg er veldig fornøyd med det!! Takk for tipset!! Det ble Infinity høyttalere. X1'en kjenner du jo til... Han fant speedosignalet bak instrumentene! Til slutt! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er fornøyd. Vi har hatt massevis av folk som er interessert i X1en. Har endelig koplet den opp i butikken for demo.

Var det Infinity Reference (lilla/brun eske) eller kappa (blå) du fikk montert? Siden du bare har X1en til å drive høyttalerne håper jeg det er reference. Kappa serien trnger sårt ekstern forsterker for å få full utnyttelse av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...