Gå til innhold

Yamaha R6


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri likt Motorsykler og sånt.

Men i går natt så hadde en kopis av meg med Yamaha R6 som jeg fikk sitte på med uten hjelm og prøvekjøre.

Det ble heftiig burning i garasjen vår :lol: sladde merker over nesten alt.

Røyk som faen Mc er heftig assss.

Jeg hadde aldri i livet kjørt noe mopeder eller noe sånt,men uansett elelr 10min's opplæring satt jeg på Mc'en og kjørte :lol::lol::lol:

Han fyren som hadde den fikk den opptil 280 i 80sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE.... R sykkel er faktisk rimelig tøft og rått! Men mann bør jo bruke hjelm da. Jeg har jo tidligere hatt 3 sykler. 1stk. CBR 600 og 2 stk. CBR 900 RR Fireblade.

Jeg har og prøvd det meste av R sykler og de nyeste "versting" syklene synes jeg er faktisk "skumle". De nye har jo ca. 180 HK på 180 KG så det sier litt. Jeg solgte sykkelen til fordel for en bil (BMW) Det føles tryggere å kjøre bil i hvertfall..... Men fikk plutselig lyst på sykkel igjen da det dukket opp noen MC DVD'er i posten her om dagen.... Her er "teaseren" til noen av de.....

http://www.teamx-treem.net/Video/JD2Promo.wmv

http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod ... load&id=23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at MC er rått, men jeg tror ikke jeg vil ha MC-lappen engang. Jeg kommer til å kjøre totalt idiot. Enten ryker lappen og det blir fengsel og hele pakka, eller så ender det med en eller annen ulykke. Dette på tross av at far har sykkel og at jeg er oppvokst med det (da jeg var mindre hadde faktisk mor også sykkel). Kjører til tider dust nok med bil. Ihvertfall nok til at det gnager på samvittigheten. Og da snakker man biler som har en del mindre aksellerasjon enn de aller fleste motorsykler... Tør ikke tenke på hvordan det ville vært med en 120hk på 300kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som noen JÆVLI rå filmer!!!! Men fy HÆLVETE så vondt noen av de på filma der må få... Hvor får jeg kjøpt Judgement Day 2? Og hvor mye koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Judgement Day 2 bestilte jeg hos Sport Extreme. Har også kjøpt endel slike filmer fra USA.

HotRod har vell også slike filmer på web shoppen sin.

Prismessig så ligger som regel filmene fra 299.- og opp til 349,- De er verdt det synes jeg :)

Sinnsyke filmer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 HK i en R6?? :lol: Da er den vell ikke orginal.

Tekniske Data for Yamaha R6:

Motor: 4 syl, 4 takt, væskekjølt, DOHC, 4 vent pr. syl

Slagvolum: 599 cm3

Effekt: 120 Hk/ 13000 RPM

Dreimoment: 68 Nm/ 11500 RPM

Akselavstand: 1380 mm

Sittehøyde: 820 mm

Tankvolum: 17 liter

Tørrvekt: 167,5 kg

Aks 0-400 m: 10,2 s

Toppfart: 255 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem jeg...?

Jepp. ;)

Bor i harstad, kjøpe meg en Ski-Doo Summit 800x 2001 :D

æ bare elske den :D

Okay. Hva ligger noe slikt på i pris vanligvis?

koster vel mellom 70-100 tusen K for en slik... kommer jo helt ann på alt..

æ helt vilt å kjøre :lol:

scooter har MYE bedre akselrasjon enn sykkel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, vet at det er kult å kjøre. Bor jo et sted det sjelden er snø, og aldri nok til å kjøre scooter på, men vi har hytte i Setesdalen, hvor det er nok av snø. På vinterstid må vi kjøre 6-7 km med scooter for å komme dit, så vi har en scooter stående på en låve et sted.

Er utrolig gøy å kjøre, men vår er noen år nå. Hadde nok vært på tide med en utskifting. Problemet er bare at det er litt vanskelig å forsvare 100k i scooter (og dyrere forsikring) når vi bruker scooter max to ganger i året (vinter og påske - som regel blir det kun påske eller ingenting, jeg har ikke vært der på 4-5 år), så det blir vel med den gamle en stund til.

Har jo ikke annet enn grunneierløyve heller, men pleier ikke å ta det så tungt. Må et par mil nordover før det er fare for politiscootere, så det pleier å bli nok kjøring. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...