Gå til innhold

BMWèn drar til siden når jeg drar på :(


sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

Har også tro på at det er noen foringer eller ledd som er slitte, men da har du sikkert klunke lyd enten i bakstillingen eller forstillingen.

Sjekk foringene og endeleddene dine......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjullagerne tror jeg ikke det kan være de er det ikke lenge siden jeg skiftet, og jeg merker at dette er noe annet.

Jeg tenkte på at det kansje kunne være noen foringer eller endeledd, får bare ikke håpe det er så sinnsykt dyrt til en E30 :(

Takk for hjelpa, jeg sjekker bilen på vei til jobb i morra tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut hva som var galt, bakstillinga er gåen :(

Festet som hjuletopphenget henger fast i er rustet i stykker, er glad jeg ikke burna noe med bilen de siste dagene :roll:

Men nå har jeg fått ordna en fin komplett bakstilling til 1500,- som jeg får på fredag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tørr asfalt?

Min E36 320ia hadde ikke sjanse i havet. Måtte jobbe litt for å fremprovosere sladd selv på vått føre. Klarte ikke spinne fra stillestående tror jeg. Ikke at jeg prøvde så mye fra stillestående men.. Var mest å ligge bredt i rundkjøringer det gikk i. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe annet med 320ia :)

Sladding er heller ikke noe problem med 320i på vått, jeg knuste hele forstillinga og bunntroa får et par måneder siden når jeg tok litt for hardt i i en rundkjøring, var ikke så gøy det hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mye bruk av clutch da vel, for å burne mener jeg. Tror jeg kanskje har hørt noe små hyl i ny og ne, men så har kanskje min interesse for burning dabbet av med årene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slites litt clutch ja hehe, jeg pleier egentlig ikke å gjøre det med min bil.

Jeg ser ikke visten i å ødelegge bilen, er jo litt gøy da men. Er jo greit hvis du har nok av penger da eller en billig dritt bil du kan kjøre i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...