Gå til innhold

e36 320 eller 325


oddi
 Share

Anbefalte innlegg

Skal innen et år kjøpe min første bil (er ikke 18 ) Til nå har jeg bestemt meg for at det skal være bmw og en e36, 3 serie. Vil selvfølgelig ha en som er ganske sprek og av god kvalitet o.l. dermed der jeg på enten 320, 325 eller 328. Noen som har erfaringer med disse bilene. er de lette å chiptrimme. Går de godt orginalt? hvilken modell gir mest for pengene? Skal legge ca 80-100 000 i bilen så det blir vel en 92-94 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316 er vel litt i misnte laget når det gjelder motor ja, men på en annen side så er det jo førstebilen du skal handle og da kan det jo hende at det lønner seg å kjøpe en litt mindre sprek bil i sterten for så å bygge seg oppover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan blir det med en 316 eller en 318 da. Er ikke disse litt vel "svake" når det kommer til motor.

Hvis du går for en 318 IS da så er vell den omtrent like sprek som en 320. Synes heller ikke at 318i er noe spessielt lat. 316 vet jeg ikke. Mulig den blir litt for tam.

Du bør jo tenke litt på forsikring hvis du ska registrere den på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autoborsen.no/ab2/search.wa?_cmd=view&id=18474&amsTypeOffset=0

Vanskelig å se denne som "ihjelkjørt" dårlig bilde, men lav km stand og relativt ny

Det der kan ikke stemme. Har du ringt på den og fått bekreftet at det faktisk er en '95 325i som bare har gått 65k, og at den har vært reg. i Norge? Mangler kanskje engangsavgift. ;)

Har tross alt stått inne siden slutten av april. Hvis det ikke hadde vært noe "feil" der hadde den bilen sannsynligvis vært solgt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...