Gå til innhold

e36 320 eller 325


oddi
 Share

Anbefalte innlegg

hører veldig mye om 10 år gamle bmw'er at de har veldig mange feil og ofte innom verksted. Der toppen ryker på de ofte osv. Over alt står det styr unna bmw hvis du vil ha en bil som er i god stand og av god kvalitet?

Hvor godt stemmer dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er det eneste som teller hvor sjeldent du må innom verksted så er nok en corolla det du bør ha. e36'ene kommer vel ut sånn ca midt på treet når det gjelder feil, men det har jo mye med vedlikehold og hvordan bilen blir brukt. Ingen tvil om at mange bmw'er blir hardere kjørt enn corolllane..

Hva er så "dritrått" med 318iS? :roll: Gamle opelen min gikk jo bedre. :lol: ('85 kadett gsi 115hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror prisene på 325i har rast i det siste. Nå får man greit 91-92 mod. til 75k om man vil, da selvfølgelig med 180-220k på telleren, men uansett er det en 325i til en rimelig penge sammenlignet med mindre modeller. Før var det litt motsatt, med et stort hopp opp til 320i og nok et stort hopp opp til 325i igjen.

Godt mulig det har med forsikringen å gjøre. 325ene er nesten på M3-nivå, så det er nok mange som heller velger noe annet. Er mange forsikringsselskaper som ikke vil ha 325i i det hele tatt lenger. Spesielt ikke om man er under 30 år.

Men 95 325i med 65k på telleren til 85k (eller hva det nå igjen var snakk om tidligere i tråden) er uansett helt sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla du nybilskjøper.

Når har du tenkt å kjøpe bil da? I sommer, slutten av sommern eller?

Jeg skal nå selge bmwen min om du er intr. ?!?

Det er en 95modell bmw 318ti

Gjort veldig mye og den er veldig fin.

har full lumma styling, senka, effektpotte, stor stereo osv osv.

Er du intr. kan jeg sende over noen bilder og mer info.

Bilen har gått 150.000 og prisant er vel rundt 100-109k

marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...