Gå til innhold

Hur är priserna på M5 3,8


Schnitzer
 Share

Anbefalte innlegg

Hur mycket kostar en M5 3,8 årsmodell 1992 i Norge ungefär?

Kostar det något för en som bor i Norge att köpa en bil i Sverige, förutom att inregningen som inte borde vara jättedyr? Norge är inte med i EU, då kanske det blir dyrare att exportera bil dit?

//Schnitzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Brukar många från Norge köpa bilar från Sverige? Hur mycket kostar det att regga in bilen i Norge?

//Schnitzer

Som jeg vet så koster det like mye å registere bilen uansett om bilen er import fra Sverige eller Tyskland.

Tjaaa det er sikkert ikke mange som velger å kjøpe bil fra Sverige de får jo litt billigere i Tyskland.

Men deler blir det sikkert mye av og selvfølgelig Røyk,alkohol og kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schnitzer skrev:

Ok! Brukar många från Norge köpa bilar från Sverige? Hur mycket kostar det att regga in bilen i Norge?

//Schnitzer

Som jeg vet så koster det like mye å registere bilen uansett om bilen er import fra Sverige eller Tyskland.

Regner med at det er snakk om hvor mye det er i import avgift på en slik bil. De ligger vel på en ca kr 50000,- og oppover ( i Tyskland). men ferdig registrert i Norge må du nok legge på ca 150 000 kr. Import avgiften er lik for Tyskland og Sverige.

Skulle jeg kjøpe en slik, Hadde jeg nok lagt til litt mer enn 50000 kr. Så slipper du å kjøpe et "vrak"....

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...