Gå til innhold

Senkefjærer


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det står aldri i TÜV-setifikatet hvor mye det er senket. Det som står er antall vindinger på fjæren (slik at du ikke skal kunne kappe de), nummeret fjæren er merket med og fargen på de. På Eibach står det også om de er linære eller progressive.

Lykke til og håper du er like fornøyd med de som meg. Jeg måtte vente 4 uker på mine så du var heldig :D Men jeg bestilte mine i februar så det var ikke så vanskelig å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JohnnyB: Alle som er forhandlere for Hellanor samt alle Hellanor-butikker skaffer Eibach, Sachs, Recaro etc. som Hellanor importerer. Det er bare det at ingen har noe særlig på lager og må få det fra Oslo. Dersom de ikke har det der skaffer de fra produsent. Eibach fjærer er lagervare stortsett i Oslo, mens komplette sett (da særlig Sport System) ser ut til å være bestillingsvare. Sport Line fjærer med Sachs Performace dempere var derimot hyllevarer...

Plutoo: Det bør gå greit med 17x9 litt avhengig av inpress. Jeg har ET35 på 18x8 med brukbar klaring. Dersom du har inpress over 40 bør det være null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjærene er nok ikke kappet. skal ta bilder osv når jeg kommer hjem.. (sitter på jobb nå) husker ikke hva det sto på esken, kan sjekke det litt senere i dag :D

Æ e gla å lykkeli, fikk de på i går 8)

å i dag er det Nights Of Thunder på Evenes lufthavn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...