Gå til innhold

Baklykter med hviteblinklys


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Leste litt om denne chec controllen. Jeg monterte nylig nye baklykter på min 528ia... Her var det kun ytterplasten som skiftes, ikke braketten med pærene i.... Trodde det var vanlig at det kun var selve lykteglesset og ikke hele pakken som byttes....?

Du kan vel trolig uansett bruke den orginale braketten som pærene står i og dermed er problemet løst??

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt om denne chec controllen. Jeg monterte nylig nye baklykter på min 528ia... Her var det kun ytterplasten som skiftes, ikke braketten med pærene i.... Trodde det var vanlig at det kun var selve lykteglesset og ikke hele pakken som byttes....?

Du kan vel trolig uansett bruke den orginale braketten som pærene står i og dermed er problemet løst??

RCS

Ja, skulle tro det var billigere å bare byttet ytterplasten...

Jeg var å så på hvordan plasten var festet til braketten, det så det ut som om det var limt (temmelig) godt fast. Spørs om man får det av uten å ødelegge noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er jo hvilke bil du har. Jeg har en e39 og der kommer bakstykket løst. Det er festet med en slags klipsfeste. Så de delene er helt fradelt... Jeg kan jo ha missforstått deg siden jeg ikke vet hvilke bil du har...

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...