Gå til innhold

Jeg kjører bmw!


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Og derfor hadde jeg nettopp en samtale med onkel politi. Slapp av en kamerat i et boligområde, kjørte ut på hovedveien da en politibil lå foran meg. Den kjørte inn på et lite industriområde og jeg kjørte videre, godt under fartsgrensa. Så kommer den i full fart etter meg, legger seg etter i ca 500 meter før den skrur på blålysa og jeg stopper.

For så vidt en rolig og hyggelig politimann, men hvorfor ble jeg stoppet? Jo, mange av dems kunder kjørte visstnok lik bil. Nå var det en laserkontroll et stykke unna, så er mulig de var på jakt etter en som ikke stoppet der eller noe, men hallo da.. dette skjedde aldri så lenge jeg kjørte citroen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ganske drøyt. Hadde blitt en smule provosert tror jeg.

Blir litt som storyen til han ene her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... dNr=140056

Er jo helt sykt og direkte latterlig hele greiene.

Jeg ble forøvrig aldri stoppet av politiet da jeg kjørte BMW - og har heller aldri blitt det i andre biler. Eneste gangen jeg har blitt stoppet var i teknisk kontroll, da i 320iaen. Men det var vegvesenet, og dessuten så ba jeg om det (kjørte med kurvelys + park tidlig en vintermorgen).

Så igjen, tror nok det der problemet der er større på østlandet. BMW henger ikke sammen med kriminalitet eller noe som helst her borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he skjedde noen ganger med meg og det derre når jeg eide E28 525i. Ene gangen var når jeg og noen kompiser hadde kjøpt pølser på en bensinstasjon og satt i bilen og spiste. En sivilbil stopper ved siden av oss og kommer bort og spør etter lappen og vognkort. Jeg spurte om vi så ut som banditter siden de bare kommer og spør sånn uten videre. Han svarer at eldre BMWer av denne typen ofte blir kjørt av litt tvilsomme typer. Var forøvrig på Essoen ved Sunde i Stavanger dette skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje rekorden her da, stoppet 6 ganger innen 24timer.

Da spør dem om førerkort, vognkort, sjekker litt bak, og alkotest.

Ble stoppa igår natt, kom fra et utested, hva gjør du her på natta bla bla bla....

Jeg gir faen, er blitt vant til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Er jo uansett jævli irriterende!

Har blitt stoppet flere ganger jeg også - kun fordi jeg har kjørt/kjører BMW. Har også blitt fortalt at jeg ble stoppet fordi jeg kjørte den bilen jeg gjorde! Ute på søndagsnatta, for å hente samboeren på jobb - lommelykta midt i trynet, og: Er det din bil? Hva gjør du ute nå? Bla, bla, bla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Er jo uansett jævli irriterende!

Har blitt stoppet flere ganger jeg også - kun fordi jeg har kjørt/kjører BMW. Har også blitt fortalt at jeg ble stoppet fordi jeg kjørte den bilen jeg gjorde! Ute på søndagsnatta, for å hente samboeren på jobb - lommelykta midt i trynet, og: Er det din bil? Hva gjør du ute nå? Bla, bla, bla...

hater lommelykta ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe med utseende på bilen å gjøre kanskje???

Mye styling = ungdom.... ute på natta = mulig fyll og fanteri.

er nok slik det blir tenkt.......

Kjørte en original e21 den gangen.

Har blitt stoppet mange ganger med 320'n.

Bare en gang med cab'en, selv om det er den som er mest hårete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble stoppet litt nord for trondheim, natt til søndag (hadde vært å hentet en 325 i bergen) han onkel politi bynte å pelle på solfilmen.... :(

heldigvis ble jeg bare stoppet i alkotest, lasermålingen var andre vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...