Gå til innhold

Heftig maskin


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Det er som er morsomt med modding av PC er jo på mange måter det samme som med styling av bil. Når det gjelder vannkjøling, evt. nitrogen, så blir jo det som å ha en stor turbo uten intercooler. De som driver med modding som det er vist på dette nivået - et helt SYKT prosjekt forøvrig - skjønner ikke hvorfor vi bruker så mye penger på bilhobbyen.

Les om Orac3 på http://www.bit-tech.net/article/114/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker alle penga på å style pcen, så har du ikke penger til "innholde" :lol:

Den avbildede PCen har så absolutt et heftig innhold også. Forøvrig er det jo mange biler, både BMW og andre merker som er stylet så de ser ut som fartsmonstre, men under skallet hviler det bare en trøtt 1,6- eller 1,8-liter... Ingenting galt med det, eierne har sikkert større interesse for styling og "utstilling" enn kjøring, men sammenligningen kan trekkes opp imot det du sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaJa Sikkert

De folka som modifiserer disse pcene kan få ytelser mer enn produsenter klarer å lage.

Men må være forsiktig med å overklokke ting og tang da, da de kan bli herpa, jeg overklokka grafikkkortet mitt, kjørte den på tunge spill den ble herpa.

Også har jo dem istedenfor Viftekjøling, Vannkjøling eller nitrogenkjøling, kan kjøle ned i flere minusgrader..

Rene frysern der inne med nitrogenkjøling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du/dere Unreal Tournament??

Vi er en gjeng med stort sett "voksne" folk :lol: som startet en UT CLan i 1999. Vi kalte oss da [ASA.no] clanen for de fleste i clanen jobbet i AS Anlegg. Men etterhvert var det mange som "joinet" oss så vi bestemte oss for å starte en ny clan da AS Anlegg folket ble i mindre tall. Nå heter vi {VIP} Clan.

Besøk oss på hjemmesiden vår http://www.vipclan.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa spilller jo alt som er bra, har ikke UT spillet nå, men skal skaffe meg det så skal jeg joine dere, men jeg husker når jeg kjøpte pcen min for snart 2 år siden, kjøpte også da en UT spill, mens jeg spilte spillet, satte jeg på Goliath 8 Cden, fy faen det passsssa så perfekt til spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...